IKT na vsakem koraku

Ko pomislim na uporabo IKT v svojem življenju, najprej pomislim na uporabo televizorja, računalnika in telefona. Skoraj ni človeka, ki v vsakdanjem življenju ne uporablja teh elektronskih naprav. Ko pomislim malo širše ugotovim, da me tehnologija spremlja na vsakem koraku. Čim stopim iz stanovanja, se tehnologiji ne morem izogniti. Če se želim z mestnim prometom peljati na fakulteto, moram najprej prisloniti urbano kartico, da me sistem zazna. Celoten sistem je verjetno povezan s centralo, ki dnevno spremlja število potnikov, najbolj obremenjene ure v dnevu, najbolj obremenjene linije. Čim imamo elektronsko beleženje, zadaj stoji širši sistem, ki vse skupaj kontrolira, čeprav se tega ne zavedamo. Če želim na kosilo, zopet uporabim tehnologijo. Ker sem študentka imam subvencionirano prehrano, poklicati moram številko 1808. Ob klicu preko posebne naprave, se zopet sproži veriga neštetih korakov, ki obvešča vse za to zadolžene sisteme. Ob plačevanju kosila, ne bi šlo brez blagajne, ki je informacijsko vodena, zopet je povezana s širšimi sistemi, sploh če se kosilo odločim plačati z bančno kartico. Tehnologija omogoča, da mi banka s kartice trga določeno količino denarja. Celotna banka sestoji iz velikega števila računalniških naprav in programov, ki beležijo, analizirajo in opravljajo določene naloge.

Tehnologija se je tako razširila, da nadomešča človeško delovno silo, nam lajša delo, je pomemben posrednik informacij. Konec koncev nam pomaga tudi pri potovanju. Brez problema najdemo ulico, navigacija nas pripelje na točno določeno lokacijo. Da ne govorimo o letalih. sistem linij sploh ne bi deloval brez informacijske tehnologije, verjetno bi se dnevno dogajale nesreče, ker piloti ne bi vedli, kje se nahajajo ostala letala.

Velik pomen pridobiva IKT tudi na področju šolstva. Vse več je spletnih kvizov, ki nam pomagajo popestriti pouk. Aplikacije in animacije pomagajo otrokom za lažjo predstavo o določenih znanjih. Objava gradiva in nalog postaja preprosta preko spletnih učilnic, ki jih znajo uporabljati vsi otroci. Hkrati ima internet velikanski nabor informacij, ki so dostopne vsem otrokom, če jih nekaj zanima, brez težav najdejo informacije. Je pa tukaj potrebno paziti, da otroke naučimo kritičnosti. Naučiti jih je treba, da informacije poiščejo pri zanesljivih virih in ne brezglavo verjamejo vsaki stvari, ki se pojavi na internetu.

(Skupno 6 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost