1. naloga e-portfelja: Uporaba IKT pri pouku biologije.
Dandanes si težko predstavljamo življenje brez računalnikov, prenosnikov, pametnih telefonov in tabličnih računalnikov. Vsi ti elementi digitalizacije so v sodobni, globalizirani družbi že na vsakem koraku in njihov pomen v družbi močno narašča. Uporaba IKT nam denimo pomaga pri doseganju boljših rezultatov pri učenju, saj tradicionalne oblike poučevanja ne dosegajo standardov, ki jih učitelji pričakujejo od učencev, poleg tega pa so zanje takšne oblike poučevanja navadno dolgočasne. Današnji otroci živijo v svetu “zaslona”; ta svet jih obkroža doma, v šoli, med vrstniki…zato je tudi pomembno, da učitelj v svoji profesionalni težnji sledi modernim izzivom poučevanja. Tudi sama kot bodoča učiteljica si zelo prizadevam k še boljšemu spoznanju in učenju uporabe IKT, saj menim, da mi bo to v bodočem poklicu definitivno pomagalo pri doseganju zastavljenih učnih ciljev.
Biologija velja med učenci za enega izmed težjih predmetov, saj vključuje precej tem, ki jih otroci težje razumejo, kot so denimo zgradba celice, fotosinteza, celično dihanje itd. Kot primer lahko izpostavim samo zgradbo celice. Celica je osnovna gradbena enota vsakega živega organizma in je ne moremo opaziti s prostim očesom, kar tudi predstavlja glavno težavo pri učencih. Tu pa nam na pomoč priskoči uporaba IKT, saj nam nudi številne videoposnetke, animacije in slike, ki otrokom omogoča lažje razumevanje snovi. Zato menim, da je uporaba IKT pri biologiji kot tudi pri drugih naravoslovnih predmetih ključna za boljše razumevanje snovi, posledično pa za uspešnejše doseganje učnih ciljev.