5. naloga E-portfelja: preverjanje in ocenjevanje znanja z IKT

Definicija naloge:  Pripravite preverjanje znanja za poljuben tematski sklop iz področja vašega študija (študijska smer). Izhajajte iz učnih ciljev veljavnega učnega načrta za predmet v OŠ.

  1. Realizirajte z IKT podprto preverjanje znanja z dvema izbranima orodjema, ki ste ju spoznali na vajah, pri čemer skušajte vključiti tudi višje kognitivne ravni znanja in čim več različnih možnosti, ki jih orodje nudi.
  2. Primerjajte orodji iz naslednjih vidikov:
    • tehnične zahtevnosti za realizacijo (kot učitelj),
    • možnosti orodja za podporo različnim taksonomskim ravnem preverjanja znanja (koliko orodje dopušča) in
    • povratnih informacij za učence (kako lahko učenci dobijo povratne informacije).

Objavite vsaj:

  • predmet, sklop in učne cilje tematskega sklopa, ki ga preverjate,
  • kratek opis nalog, ki so vključene v preverjanje z umestitvijo v taksonomsko raven,
  • povezavi do realiziranega preverjanja znanja,
  • primerjavo orodij iz zahtevanih vidikov.

Zapišite kratko refleksijo, ki naj zajema odgovore na sledeča vprašanja, pri čemer naj bodo vsi odgovori dobro argumentirani in kritično ovrednoteni:

  • Kaj ste se novega naučili pri tej nalogi?
  • Če bi imeli več časa, bi dodali, spremenili, izboljšali …
  • Kateremu delu ste posvetili največ časa in zakaj?
  • Kje in kako boste lahko pridobljeno znanje uporabili tekom študija in na svoji poklicni poti?
  • Kaj vam je bilo pri izdelavi naloge najljubše in kaj najmanj?
  • Kaj bi spremenili v definiciji naloge, da bi bila boljša?
(Skupno 31 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Orodna vrstica za dostopnost