5. naloga E-portfelja: preverjanje in ocenjevanje znanja z IKT
Definicija naloge: Pripravite preverjanje znanja za poljuben tematski sklop iz področja vašega študija (študijska smer). Izhajajte iz učnih ciljev veljavnega učnega načrta za predmet v OŠ.
- Realizirajte z IKT podprto preverjanje znanja z dvema izbranima orodjema, ki ste ju spoznali na vajah, pri čemer skušajte vključiti tudi višje kognitivne ravni znanja in čim več različnih možnosti, ki jih orodje nudi.
- Primerjajte orodji iz naslednjih vidikov:
- tehnične zahtevnosti za realizacijo (kot učitelj),
- možnosti orodja za podporo različnim taksonomskim ravnem preverjanja znanja (koliko orodje dopušča) in
- povratnih informacij za učence (kako lahko učenci dobijo povratne informacije).
Objavite vsaj:
- predmet, sklop in učne cilje tematskega sklopa, ki ga preverjate,
- kratek opis nalog, ki so vključene v preverjanje z umestitvijo v taksonomsko raven,
- povezavi do realiziranega preverjanja znanja,
- primerjavo orodij iz zahtevanih vidikov.
Zapišite kratko refleksijo, ki naj zajema odgovore na sledeča vprašanja, pri čemer naj bodo vsi odgovori dobro argumentirani in kritično ovrednoteni:
- Kaj ste se novega naučili pri tej nalogi?
- Če bi imeli več časa, bi dodali, spremenili, izboljšali …
- Kateremu delu ste posvetili največ časa in zakaj?
- Kje in kako boste lahko pridobljeno znanje uporabili tekom študija in na svoji poklicni poti?
- Kaj vam je bilo pri izdelavi naloge najljubše in kaj najmanj?
- Kaj bi spremenili v definiciji naloge, da bi bila boljša?