6. naloga E-portfelja: izobraževalna igra

Definicija naloge:  Poiščite dve izobraževalni igri, ki bi ju lahko uporabili pri pouku predmetov vašega študijskega področja. Izhajajte iz učnih ciljev veljavnega učnega načrta za predmet v OŠ.

  1. Poiščite vsaj dve prosti izobraževalni igri, ki bi ju kot učitelji lahko vključili v pouk predmeta, ki ga boste poučevali (vaše študijsko področje).
  2. Testirajte igri in objavite nekaj slik zaslona, iz katerih so razvidne različne aktivnosti, ki omogočajo usvajanje učnih ciljev.
  3. Oblikujte lastne kriterije vrednotenja izobraževalnih iger (razmislite po čem vse naj učitelj presoja o kakovosti in primernosti iger, ki jih vključi v pouk) in izbrani igri ovrednotite po oblikovanih kriterijih.
    *pri oblikovanju kriterijev upoštevajte tehnične vidike ter izobraževalne in didaktične vidike

Objavite vsaj:

  • povezavi do izbranih izobraževalnih iger,
  • učne cilje, ki jih učenci z igranjem igre usvajajo in umestitev v tematski sklop in predmet,
  • kriterije vrednotenja in ovrednoteni igri.

Zapišite kratko refleksijo, ki naj zajema odgovore na sledeča vprašanja, pri čemer naj bodo vsi odgovori dobro argumentirani in kritično ovrednoteni:

  • Kaj ste se novega naučili pri tej nalogi?
  • Če bi imeli več časa, bi dodali, spremenili, izboljšali …
  • Kateremu delu ste posvetili največ časa in zakaj?
  • Kje in kako boste lahko pridobljeno znanje uporabili tekom študija in na svoji poklicni poti?
  • Kaj vam je bilo pri izdelavi naloge najljubše in kaj najmanj?
  • Kaj bi spremenili v definiciji naloge, da bi bila boljša?
(Skupno 23 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost