6. naloga E-portfelja: izobraževalna igra
Definicija naloge: Poiščite dve izobraževalni igri, ki bi ju lahko uporabili pri pouku predmetov vašega študijskega področja. Izhajajte iz učnih ciljev veljavnega učnega načrta za predmet v OŠ.
- Poiščite vsaj dve prosti izobraževalni igri, ki bi ju kot učitelji lahko vključili v pouk predmeta, ki ga boste poučevali (vaše študijsko področje).
- Testirajte igri in objavite nekaj slik zaslona, iz katerih so razvidne različne aktivnosti, ki omogočajo usvajanje učnih ciljev.
- Oblikujte lastne kriterije vrednotenja izobraževalnih iger (razmislite po čem vse naj učitelj presoja o kakovosti in primernosti iger, ki jih vključi v pouk) in izbrani igri ovrednotite po oblikovanih kriterijih.
*pri oblikovanju kriterijev upoštevajte tehnične vidike ter izobraževalne in didaktične vidike
Objavite vsaj:
- povezavi do izbranih izobraževalnih iger,
- učne cilje, ki jih učenci z igranjem igre usvajajo in umestitev v tematski sklop in predmet,
- kriterije vrednotenja in ovrednoteni igri.
Zapišite kratko refleksijo, ki naj zajema odgovore na sledeča vprašanja, pri čemer naj bodo vsi odgovori dobro argumentirani in kritično ovrednoteni:
- Kaj ste se novega naučili pri tej nalogi?
- Če bi imeli več časa, bi dodali, spremenili, izboljšali …
- Kateremu delu ste posvetili največ časa in zakaj?
- Kje in kako boste lahko pridobljeno znanje uporabili tekom študija in na svoji poklicni poti?
- Kaj vam je bilo pri izdelavi naloge najljubše in kaj najmanj?
- Kaj bi spremenili v definiciji naloge, da bi bila boljša?