Preverjanje znanja

Pri predmetu matematike v 6. razredu preverjam znanje iz pretvarjanja enot za dolžino. Cilji tega učnega sklopa so, da učenec zna pravilno pretvarjati med dolžinskimi enotami (od milimetrov do kilometrov) in z njimi računati.

Na začetku sem vključila nekaj konceptualnih nalog (true/false). Da vidim, ali otroci znajo pretvarjati sem oblikovala predvsem proceduralne naloge. Zadnja naloga pa je problemska, ko morajo poleg pretvarjanja tudi računati.

Preverjanje znanja z orodjem Kahoot!.

Preverjanje znanja z orodjem Formatives.

Za realizacijo sta obe orodji enostavni in logični. Osebno pa mi je nekoliko bližje Formative, saj se v njem bolje znajdem, in tudi shranjevanje je avtomatsko. Formatives je po mojem mnenju uporabnejši na področju matematike, saj omogoča različne tipe nalog v istem preizkusu in s tem zagotavlja lažjo podporo različnejšim taksonomskim ravnem preverjanja znanja. Tudi glede podajanja povratnih informacij za učence mi je Formatives ljubši, saj Kahoot! na projektorju pokaže najboljših 5, kar lahko privede do prevelike tekmovalnosti med učenci, povratne informacije, ki bi jo učenci lahko kasneje uporabili pa ni.

Pri tej nalogi sem se naučila kako in katera orodja je smiselno uporabiti pri preverjanju znanja s pomočjo IKT. Če bi imela več časa bi izdelala daljši kviz, z bolj raznolikimi in zanimivimi nalogami. Največ časa sem porabila pri zastavljanju čimrazličnejših tipov vprašanj oz. pri iskanju vprašanj različnih taksonomskih stopenj. Kot učiteljica bom ta orodja z zagotovostjo uporabljala pri sprotnem informativnem preverjanju znanja. Pri nalogi mi je bilo najljubše to, da sem se res naučila uporabljati izbrana orodja in ugotovila katero je meni najbližje. Nalogi pa bi na začetku morda dodala tudi reševanje kvizov drugih in preverjanje latnih rezultatov (povratnih informacij).

(Skupno 44 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost