IZOBRAŽEVALNE IGRE

IGRA 1:

Cilj igre je pridobivanje prostorske predstave o geometrijskih telesih. S prevračanjem kvadra otroci dobijo občutek  o dimenzijah, osnovnih ploskvah in plašču telesa. Igra torej spada v tematski sklop geometrije, v 9. razred osnovne šole, ko se učijo o telesih.

Navodila so na začetku zelo jasno podana in razumljiva. Je zanimiva, z vsakim levelom se pojavijo nove popestritve, ki pa niso preveč komplicirane in jih ni težko razumeti. Igra je smiselna in v njej ni nasilja. Edina slabost je jezik – angleščina.

IGRA 2:

Cilj igre je utrjevanje reševanja matematičnih izrazov. Spada v 5. in 6. razred osnovne šole.

Podobna je kultni igri Packman, a je popestrena z matematiko. Navodila so jasna in razumljiva. Igra je privlačna, se nadgrajuje, a ni prezahtevna ali komplicirana. Je smiselna, v njej ni nasilja. Tudi tukaj pa je slabost jezik.

 

KRITERIJI VREDNOSTENJA IGER:

Igre morajo biti razumljive in imeti dobra navodila, da otroci vedo kako igrati. Biti morajo na oko privlačne in zanimive, a ne smejo imeti preveč različnih elementov, ki bi lahko otroke zmedli. Zgodba mora biti smiselna in leveli se morajo logično nadgrajevati, da ne postane dolgočasna. V igrah ne sme biti nasilja.

 

REFLEKSIJA:

V tej nalogi sem se naučila kakšna je razlika med aplikacijo in igro. Našla sem veliko zanimivih iger, in strani na katerih jih lahko najdem. Iskanje mi je vzelo kar nekaj časa, saj je večina “iger” narejenih kot aplikacija, kar mi je povzročalo kar nekaj težav. Dobljeno znanje in najdene igre bom poskusila uporabiti za motivacijo učencev in morda tudi v OPB oddelku.

(Skupno 222 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost