IKT pri biologiji in kemiji

Čeprav javnost meni, da smo današnji študentje elektronska generacija, ter da obvladamo računalnike, telefone in vse aplikacije, ki so dandanes na voljo, menim in iz svojih izkušenj potrjujem, da ta generacija šele prihaja. To lahko trdim, ker sem večino svojega otroštva preživela zunaj z žogo ter prijatelji in sem se s tehnologijo in internetom prvič podrobneje spoznala šele pozno v osnovni šoli.

Pa vendar če premislim, me zjutraj zbudi budilka na telefonu, kar je tehnologija. Potem se odpravim na avtobus do Ljubljane in uporabim kartico, še prej pa na spletu preverim kdaj točno pride. Ko prispem v Ljubljano, uporabim kartico, da si lahko sposodim kolo (bicikel-lj) da pridem do svoje fakultete. Ker pri pouku potrebujemo zapiske, ki jih je profesor poslal na mail, si jih na printbox-u naprintam in odidem v učilnico. Pri pouku uporabljam telefon, ker je učitelj naredil kviz pri kahoot-u. Po pouku grem v jedilnico, kjer svoj študentski bon koristim s telefonskim klicem.  Preden pridem domov spet uporabim kartico za kolo, kartico za avtobus, telefon, da preverim kdaj pride avtobus ter da preverim kaj se dogaja na socialnih omrežjih kot so  facebook, intagram in snapchat. Ko pridem domov naredim seminarsko nalogo na računalniku v word-u in grafe narišem v exel-u. In predem grem spat znova nastavim budilko na telefonu.  Torej če povzamem, uporabljam tehnologijo na vsakem koraku in ne predstavljam si niti kako bi ob določeni uri vstala, če si nebi mogla nastaviti budilke. Zato se je treba na tehnologijo navaditi, jo sprejeti in jo tem bolje obvladati, tudi pri naših poklicih, ki jih bomo opravjali.

Na splošno me tehnologija ne zanima toliko, kot predmeta biologija in kemija, katera želim v prihodnosti poučevati v osnovni šoli. Pri tem predmetu želim svoje znanje o tehnologiji nadgraditi in utrditi, saj bom v prihodnosti pri pouku kemije in biologije uporabljala tehnologijo. Že pri prvi stopnji pouka (motivacija) si lahko z IKT zelo veliko pomagaš, saj imaš na internetu zelo veliko uporabnih stvari, vendar je potreben čas, da jih najdeš in kritično ovrednotiš. Glede na to, da nam današnji čas omogoča uporabo IKT pripomočkov je prav, da jih izkoristimo in s tem učencem omogočimo lažje in boljše razumevanje snovi. Z IKT-jem lahko predstaviš določeno snov z vizualizacijskimi gradniki, ki učencu pomagajo bolje razumeti snov. Na primer pri biologiji lahko prikažeš animacijo prehajanja snovi iz prebavnega v krvi obtok in pri kemiji stimulacijo titracije in nevaren kemijski poskus, ki ga ne moreš izvajati na šoli. Prav tako lahko pri kemiji prikažeš tridimenzionalno obliko molekul in velikost mo, saj si je to v realnem svetu zelo težko predstavljati. Poleg tega da lahko učencem snov prikažeš na bolj razumljiv način, je prednost uporabe IKT pri pouku tudi povečanje obravnavane snovi v krajšem času. To pa ni nujno prednost, saj so posledično učenci bolj obremenjeni in s tem lahko zgubijo zanimanje in motivacijo za predmet. Pa vendar je pouk s tehnologijo zelo olajšan in dopušča tako veliko različnih pogojev, ki jih je potrebno izkoristiti, da učenec tem bolje razume snov in jo bo v vsakdanjem življenju znal izkoristiti.

(Skupno 39 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost