Izobraževalni igri Chemistry Quiz in Biology Quiz

Na telefonu sem testirala dve igri, ki jih lahko vključim v poučevanje biologije in kemije. Igri se imenujeta Chemistry Quiz in Biology Quiz. Kot že samo ime igre pove gre za kviz, v katerem odgovarjaš na vprašanja iz kemije in biologije. Tematika vprašanj je zelo široka in ni mogoče določiti samo nekaj ciljev, vendar zajema kar večino ciljev osnovne šole, saj so vprašanja različno zahtevna.

Igri sta si med sabo zelo podobni in sicer delujeta na isti način. Ko igro odpreš imaš možnost izbire med dvema načinoma igre. Izbiraš lahko med neskončno igro, ki jo izgubiš ko trikrat odgovoriš narobe in časovno igro, kjer so vprašanja časovno omejeno in moraš v tem času odgovoriti na čim več vprašanj. Pri neskončni igri je vprašanje prav tako časovno omejeno, vendar je potrebno v tem času odgovoriti le na eno vprašanje.

   

Modro ozadje ima igra Chemistry Quiz in zeleno ozadje ima Biology Quiz.

Pri neskončni igri imaš tri življenja oziroma trikrat odgovoriš narobe in je igre konec. To ti prikazujejo trije zeleni krogci na levi strani. Ko na vprašanje odgovoriš pravilno dobiš kovance (kar prikazujejo rumeni krogci na desni strani). Število pridobljenih kovancev (1, 2 ali 3) za pravilni odgovor je odvisno od težavnosti vprašanja.  Na sredini pa je časovni prikaz, ki prikazuje ,koliko časa imaš, da na vprašanje odgovoriš. Ko trikrat odgovoriš narobe na vprašanje je igre konec.

       

Kot vidimo pri zgornjih fotografijah, sta vprašanja različno vredna in zato dobiš različno število kovancev.

Pri časovni igri imaš na razpolago nekaj časa in v tem času moraš odgovoriti na več vprašanj. Ob vsakem pravilnem odgovoru na vprašanje se ti čas malo podaljša. Ob vsakem napačnem odgovoru pa se ti čas malo skrajša. Za vsak pravilen odgovor dobiš kovance. Število pridobljenih kovancev za pravilni odgovor je odvisno od težavnosti vprašanja. Ko ti poteče ves čas je igre konec.

  

Pod vsakim vprašanjem pa imaš tri možnosti, da si olajšaš igro. Prva možnost je, da si kupiš nekaj dodatnega časa, druga možnost je, da odstraniš napačen odgovori in tretja možnost je, da preskočiš vprašanje.

Ko pa trikrat odgovoriš narobe ali ti poteče čas je igre konec in dobiš rezultate.

  

Ker sem do iger dostopala preko telefona in sicer preko Trgovine Play ne morem objaviti povezave do teh dveh iger. Obe igri sta zelo obsežni in pokrivata celotno tematiko osnovne šole, zato ne morem izpostaviti samo nekaj ciljev. Obe igri pokrivata večino ciljev za oba predmeta v osnovni šoli.

Kriteriji vrednotenja:

  • Igra mora biti primerna za osnovno šolo.
  • Igra mora biti verodostojna.
  • Igra mora pritegniti pozornost in biti zabavna.
  • Igra mora biti poučna.
  • Igra mora biti razumljiva.

Igri Chemistry Quiz in Biology Quiz se mi zdita primerni za osnovno šolo, saj so tematike vprašanj primerne za osnovno šolo. Težava bi lahko bila angleščina, saj cela igra poteka v angleščini. Nekateri učenci pri igri nebi uživali, saj nebi niti razumeli vprašanja, ker bi bilo njihovo znanje angleščine prenizko. Igra mora biti verodostojna, kar pomeni, da morajo biti pravilni odgovori res pravilni in se morajo skladati z  zakonitostmi kemije in biologije. Obe igri Chemistry Quiz in Biology Quiz sta verodostojni, saj se pravilni odgovori skladajo z zakonitostmi kemije in biologije. Obe igri sta zelo zabavni, saj zbiraš kovance, ki jih potem lahko uporabiš za ugodnosti pri igri (pridobiš dodaten čas ali odstraniš nepravilen odgovor). Poleg tega pa osvojiš veliko novega znanja, ki ga lahko s pridom izkoristiš pri pouku kemije in biologije. Pri obeh igrah moraš najprej odigrati nekaj iger, da razumeš kako poteka, zato igri na začetku nista najbolj razumljivi. Da bi bili igri bolj razumljivi, bi bilo potrebno na začetku dodati navodila.

Pri tej nalogi sem se naučila, da se lahko z računalniškimi igricami tudi veliko koristnega naučiš, ter da ne obstajajo samo brezzvezne igre, kjer ne dosežeš nobenega poučnega cilja. Če bi imela več časa, bi igri dlje časa testirala in s tem ugotovila morebitne pomanjkljivosti, ki jih zdaj nisem odkrila. Največ časa sem posvetila iskanju in testiranju iger, saj je ponudba iger velika, vendar je večina iger brez cilja oziroma ne pritegnejo pozornosti učencev. Pridobljeno znanje bom lahko izkoristila pri poučevanju kemije in biologije, kjer bi lahko pouk popestrili z igranjem poučnih igric. Razred bi lahko razdelila na dve ekipi in potem bi ti dve ekipi tekmovali med sabo v pridobljenih točkah v quizu. Pri tej nalogi mi je bilo najljubše iskanje in testiranje iger, saj sem se pri tem precej zabavala in odkrivala povsem nov svet iger. Malo manj pa mi je bilo všeč vrednotenje in opisovanje dveh iger, ki sem si jih izbrala. V definiciji naloge bi spremenila to, da bi preizkušali in opisovali le eno igro in se stem bolj poglobili in razumeli to igro.

(Skupno 64 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost