5. naloga E-portfelja: Preverjanje in ocenjevanje znanja z IKT

V 8. razredu se pri pouku kemije poleg drugi tem poučuje tudi tema: Izbrane lastnosti ionskih in kovalentnih spojin. Učni cilj pri tej učni uri je, da učenci znajo na podlagi kemijske zgradbe primerjati izbrane lastnosti ionskih snovi z lastnosti kovalentnih spojin.

Sestavila sem dva hitra preizkusa znanja, na dveh različnih orodjih, katera bi združila hitrimi preizkusi znanja drugih tem in dobila skupno oceno.
V hitri preizkus znanja sem vključila naloge izbirega kot tudi odprtega tipa. Pri Kahoot sem uporabila možnost izbire enega in dveh pravilnih odgovorov. Pri Formative pa sem poleg single in multiple choice uporabila tudi short answer ter možnost odgovora pravilno oz. napačno s pomočjo slike.

Pri sestavljanju hitrih testov me je pri Kahoot-u najbolj zmotilo da nima na izbiro veliko možnosti kakšnno vprašanje boš postavil. Zmotilo me je tudi, da je omejeno število črk, kar bi znalo pri nekaterih daljših vprašanjih biti problem.

Pri nalogi sem se naučila strukturno oblikovati naloge za učence ter kako poteka ocenjevanje, to veščino bom zagotovo potrebovala v bodočem poklicu pri pouku, pri preverjanjih znanja, pri raznih naravoslovnih dnevih, itd. Z uvajanjem v programa nisem imela nobenih problemov, vse je bilo preprosto in razumljivo. Nekaj problemov sem imela le pri shranjevanju hitrega preverjanja znanja pri Formativu.

(Skupno 25 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost