Uporaba IKT pri pouku

Danes smo ljudje vsakodnevno odvisni od uporabe IKT. Uporabljamo računalnike, radio, televizijo, telefone ipd. Uporaba IKT nam omogoča lažje učenje, delo, poučevanje,… Učiteljem olajša poučevanje, saj kvalitetno in na drugačen način učencem pokažejo učno snov. Učenci pa si tako lažje predstavljajo snov z animacijami, slikami, zvokom,…

Ko sem obiskovala osnovno šolo, smo uporabljali računalnik pri pouku matematike za ogled animacije, in reševanje lažjih nalog na računalniku. Pri pouku glasbe pa smo večkrat uporabili radio. Pri ostalih predmetih so učitelji poučevali na tradicionalen način (tabla).
V srednji šoli pa smo v 2. letniku dobili prenosne računalnike in poskušali skoraj vse predmete izvajati na takšen način do 4. letnika. Pri matematiki smo vedno več uporabljali GeoGebro, pri geografiji smo za utrjevanje snovi uporabljali i-učbenike, če je bilo možno smo si zapiske delali na računalnikih ipd… Tudi profesorji so se privajali na ta način poučevanja, zato je bil pouk še bolj zanimiv, saj smo si med seboj pomagali in svoje znanje prenašali med seboj (tudi na profesorja in obratno).
Mislim, da v sedanjem šolstvu za poučevanje vedno več uporabljajo računalnike in ostale pripomočke. Tako je učiteljem in učencem poenostavljeno poučevanje in učenje. Učitelji za zahtevnejše snovi, pri katerih je potrebna predstava, uporabijo prikaz animacij, slik, zvoka itd. Tako pouk malce popestrijo in pokažejo učencem, da se tudi na drugačen način da osvojiti znanje.

Pri pouku matematike bi bilo smiselno na računalniku reševati kvize s teoretičnimi vprašanji, igranje iger s poštevanko, pri učenju notranjih in zunanjih kotov, bi si učenci s pomočjo animacij lažje predstavljali vsoto notranjih kotov (ne glede na velikost lika, je vsota notranjih kotov enaka) itd.

(Skupno 86 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost