5. naloga E-portfelja: preverjanje in ocenjevanje znanja z IKT

Pri gospodinjstvu v 6. razredu osnovne šole obravnavamo vsebinski sklop Hrana in prehrana. Sem spada pa tudi obravnava sadja in zelenjave. Pri tej tematiki je učni cilj, da poznajo različne vrste sadja in zelenjave in jih znajo razvrstiti.

Preizkus znanja ima en tip naloge in sicer učenci morajo na podlagi postavljenega vprašanja in priložene slike pravilno uvrstiti izbrano sadje ali zelenjavo v ustrezno vrsto. Pri obeh nalogah je pravilen samo en odgovor. Glede na tip naloge, se pri učencu preverja samo znanje.

Preizkus znanja v pisni obliki ne bi bil popolnoma enak, saj bi dodala še druge tipe vprašanj, kjer bi se morali učenci razpisati ali pa sami narisati sadje, glede na postavljeno vprašanje.

Kratek preizkus znanja sem naredila z orodji kahoot in formative. Pri kahoot-u je omejeno število črk, možnost uporabe samo štirih odgovorov in je enostaven za uporabo. Pri formative-u je neomejeno število odgovorov, a je težji za uporabo.

Pri tej nalogi sem se naučila delati spletne preizkuse znanja. Kar bom kot učiteljica uporabila občasno za kakšno popestritev ure. Če bi imela več časa bi sestavila še nekaj drugačnih tipov vprašanj, kjer bi preverila še ostale taksonomske stopnje. Največ časa sem namenila spoznavanju programa, da sem ugotovila kako vse deluje. Na kahoot sem se zelo hitro navadila, saj je dokaj enostaven za uporabo, med tem, ko v formative je bilo potrebno vložiti malo več dela, saj je preskok iz kahoota v formative kar velik. Tekom študija bom pridobljeno zanje uporabila za popestritev kakšne predstavitve, z enakim namenom pa tudi pri urah gospodinjstva in kemije. Najmanj všeč mi je bilo začeti izdelovati vprašanja, saj sem morala prvo ugotoviti kako vse skupaj deluje.

(Skupno 20 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost