1. naloga e-portfelja: Moja prva spletna objava

Lahko bi dejali, da nas informacijska komunikacijska tehnologija spremlja skoraj ob vsakem koraku našega vsakdana, npr. v službi pri reprezentaciji novega projekta, ko gremo na izlet v naravo ter slikamo prečudovito pokrajino, prav tako pa se z njo srečajo tudi naši najmlajši tekom svojega odraščanja in izobraževalnega procesa. Torej lahko trdimo, da je IKT prisoten na vseh področjih življenja zato je seveda naša dolžnost, da se spoznamo tudi z ”pravili”, ki jih moramo upoštevati pri uporabi, predelavi,…  podatkov, ki jih najdemo na spletu.

Sama se nikoli nisem spraševala ali ima slika iz spleta, ki sem jo želela uporabiti seminarski nalogi kakršne koli omejitve, da je lahko zavarovana z določeno licenco, ki mi lahko na primer preprečuje preoblikovanje. Pri predmetu Didaktika z osnovami IKT pa sem se poleg z licencami pobližje spoznala tudi z rastrsko in vektorsko grafiko. Prav take informacije mi bodo pomagale pri vodenju boljše učne ure fizike ali tehnike.

Kot učiteljica fizike bi IKT pri pouku redno uporabljala kot sprotno preverjanja znanja preko Kahoot!-a. Izobraževanje pa bi tudi poskusila izpeljati na bolj zabaven način, tako da bi uro popestrila z izobraževalnimi igrami.  Primer:  preverjala bi ali učenci ločijo med merskimi enotami, fizikalnimi  oznakami ter merilnimi pripomočki preko izobraževalne igre, ki jo najdete na naslednji povezavi:

http://www2.arnes.si/~osljjk6/naravoslovje/gradiva_naravoslovje/fi_kol/pri_en_kol_1/priprava_kolicina_enota.htm

 

(Skupno 11 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost