Preverjanje znanja z IKT
QUIZIZZ
SKLOP: POTENCE
Učenci zapišejo zmnožek enakih faktorjev kot potenco, poznajo pojme: osnova, eksponent, potenca in vrednost potence, izračunajo vrednost potence (osnova je lahko celo število) in razložijo razliko med zapisoma (–a)^n in –a^n, n∈N.
FORMATIVE
SKLOP:POTENCE
Učenci razumejo zapise zelo velikih in zelo majhnih števil, zapišejo zmnožek enakih faktorjev kot potenco in obratno, izračunajo vrednost potence osnova je celo število in razložijo razliko med zapisoma (–a)^n in –a^n, n∈N.
PRIMERJAVA
Formative se mi je zdel tehnično zahtevnejši, kar se tiče pisanja enačb, kar je razvidno tudi iz oblike izrazov, ki so v Quizizz veliko bolj pregledni. Quizizz ima opcijo, da so vprašanja v kvizu različnih tipov, tako kot vprašanja z enim pravilnim odgovorom kot vprašanja z večimi možnimi odgovori. Quizizz ima čas za odgovor omejen, kar se mi zdi glede na naravo predmeta nesmiselno, ima pa možnost, da vprašanje tudi slikovno podpre.
REFLEKSIJA
Kviz v takšni obliki, kot je mišljen na teh dveh straneh, se mi zdi nesmiseln za matematiko, saj je pri predmetu bolj pomemben postopek kot pa rezultat. Če bi kaj spremenila pri tej nalogi je to, da bi poiskala boljša orodja za preverjanje znanja, ki bi omogočal bolj postopno preverjanje znanja, tudi v postopkih. Naučila sem se uporabljati orodja za izdelovanje kvizov, ki bi mi verjetno bolj prišla prav pri pouku računalništva. Največ časa sem posvetila pisanju nalog, ki so sicer vsebinsko ustrezna, oblikovno pa ne najbolj. Najbolj mi je bilo všeč, ko sem iskala napačne rešitve na podlagi tega, kaj bi lahko učenci napačno razumeli pri snovi.