6. naloga E-portfelja: izobraževalna igra

Ob pregledu iger na spletni trgovini sem si izbrala dve igri, ki bi jih lahko uporabila pri svojem pouku, v primeru da bi te bile v slovenščini. Izbrala sem si igri: Calorie quiz: Food and drink in Chemistry quiz. Tematika vrašanj je velikega izbora in se nikoli ne ponavljajo enaka v isti stopnji reševanja.
Kot kriterije bi si zastavila:

  • igra mora biti namenjena za osnovnošolce
  • igra mora biti zabavna
  • igra mora biti poučna
  • igra mora biti privlačna očesu

Pri igri Chemistry quiz lahko učenci izbirajo med različnim številom vprašanj.

 
Ko se učenec odloči za vrsto vprašanj, klikne kvadratek in se mu pojavi prvo vprašanje, nato pa sledi še preostanek vprašanj.

 
Po vsakem pravilno oz. napačno odgovorjenem vprašanju mu aplikacija to sporoči.
Igra se mi sicer na prvi pogled ne zdi zelo privlačna, a ima zelo dobro sestavljena vprašanja, ki menim da so v večini primerna za učence osnovnih šol. Igra se mi zdi zabavna, saj ima časovnik, ki otroka nekoliko bolj vzpodbudi k razmišljanju, kot pa če časovnika ne bi bilo.

Igra Calorie quiz:Food and drink je nekoliko nižjega nivoja, saj le uganjuješ katera hrana oz. pijača ima manj oz. več kalorij.

 

 
Igra je sestavljena iz večih nivojev, ki so si razični po težavnosti (ta se stopnjuje po vsakemu doseženemu nivoju).
 
Ob vsakem pravilnem odgovoru te igra nagradi z bonus točkami, ob napačnem odgovoru pa ti igra vzame življenje (imaš jih kar 5).
Igra se mi zdi zelo privlačna očesu, saj je zelo barvna, kar imajo učenci radi, je zelo preprosta saj je namenjna za učence 5 razreda osnovne šole. Tudi ta igra ima časovnik, zakar se mi zdi bolj zanimiva, kot če ga ne bi imela.

Pri iskanju in igranju igric, sem se naučila, da niso vse igre narejene le za igranje ampak jih je veliko narejenih tudi za poučevanje učencev. Če bi imela na voljo več časa bi igri igrala nekoliko dlje, saj bi tako ugotovila mogoče tudi kakšne druge funkcije, ki jih igri omogočata. Največ časa sem posvetila prav iskanju iger, sej se mi niso zdele primerne vse. Pridobljeno znanje bom uporabila pri pouku predvsem za ponavljanje, mogoče tudi ob kakšnem naravoslovnem taboru za popestritev monotonosti. Pri izdelavi naloge bi je bilo najbolj všeč igranje igric, najmanj pa iskanje igric.

 

(Skupno 8 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost