Moj pogled na IKT
Danes si večina od nas življenja brez elektronskih naprav ne more predstavljati. Srečamo jih lahko na vsakem koraku in se jim lahko le s težka izognemo v vsakdanu. Je že res, da nam ta novodobna tehnologija olajša kar nekaj dela, pa vendar je za uporabo le teh potrebno nekaj znanja ali bolje rečeno IKT pismenosti. S takimi težavami se vse manj srečuje mlajša generacija, saj so znani ko digitalni domorodci in jim rokovanje z tehnologijo ne predstavlja večjih težav. Slabše pa se s tovrstno tehnologijo spoprijema starejša generacija.
Sama nimam večjih težav pri delu z elektronskimi napravami, saj si svojega študija ne predstavljam brez njih. Zavedam se, da se jim ne bom mogla izogniti tudi v prihodnosti na svoji poklicni poti, saj danes učne ure potekajo v večini s pomočjo tehnologije. Učitelji tako uporabljajo e-asistenta, interaktivne table ali pa si pri svoji razlagi pomagajo s pomočjo PowerPoint-a. Mnenja sem, da prav ti IKT vključki v učno uro popestrijo in olajšajo učiteljevo razlago. Kot bodoča učiteljica biologije in gospodinjstva si bom prizadevala, da moji učenci pridobijo čim več znanja in snov v večini razumejo. Da pa bom dosegla tak cilj, pa si bom med drugimi pomagala tudi s tehnologijo, na tak način, da bom neizvedljive poskuse v razredu nadomestila s posnetki na spletu, svoje predstavitve n PowerPoint-u obogatila s sličicami iz spleta in v sam pouk vključevala izobraževalne igre, ki bodo učence še dodatno pomagale pri razumevanju in dojemanju nove snovi.