Grafika

Sliko bi uporabila v 8. razredu osnovne šole v obravnavanem sklopu Gostota, tlak in vzgon. Slika je namenjena preverjanju razumevanja o tlaku v tekočinah. Vprašanje na sliko se glasi: “Skozi katere pipe v hiši priteče voda, če so vse odprte?” Kot je prikazano na sliki, bi namreč voda pritekla skozi spodnjo in srednjo pipo zaradi hidrostatskega tlaka v tekočini.

Postopek izdelave

  • Narisala sem pravokotnik izbrane barve z orodjem za risanje pravokotnikov (reactangle tool).


Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

  • Z orodjem pero (pen tool) sem narisala trikotnik za streho. Ko sem točke povezala se je trikotnik sam obarval. Da sem lažje narisala ravno črto sem si pomagala s tipko shift.


Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

  • Z orodjem za risanje pravokotnikov (reactangle tool) sem narisala dva pravokotnika različnih velikosti in ju združila, da je nastalo okno. Spremenila sem velikost okna, ga postavila na pravo mesto. Kopirala ter prilepila sem še dva okna in ju postavila na pravi mesti.


Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

  • Z orodjem pero (pen tool) sem narisala lik nepravilne oblike. Krive dele lika sem večkrat popravljala tudi tekom celotne izdelave slike.


Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

  • Z že omenjenimi orodji sem dorisala še nekaj delov hiše, hrib, rezervoar z vodo in cev. Notranjost cevi je morala biti transparentna, da na sliki nakazano, v katero smer voda potuje.


Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

  • Narisala sem tudi pipo in jo še dvakrat kopirala ter jo postavila na pravo mesto. Pozorna sem bila, da sem izbrisala del pipe, ki je “zamašil” cev.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

  • Z orodjem pero (pen tool) sem narisala pol smreke, jo kopirala ter zrcalila čez premico. Dve polovici sem združila. Dodala sem deblo z orodjem za risanje pravokotnikov (reactangle tool). Celotno drevo sem združila in ga večkrat kopirala.


Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

  • Uredila sem barve dreves, nekatere sem poslala v ozadje.


Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

  • Celotno sliko sem združila in jo izvozila kot PNG datoteko.

Končni izdelek

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Refleksija

Naloga se mi je zdela zelo koristna in poučna, saj se na spletu velikokrat ne dobi primernih slik za pouk. V izziv sem si tudi postavila, da sem naredila vektorsko sliko in se naučila uporabljati nov program. Za izdelavo slike sem si vzela po mojem mnenju dovolj časa. Če bi pa še kaj spremenila, je mogoče struktura hriba, da te ne bi bila enobarvna. Največ časa mi je vzelo risanje in barvanje cevi, predvsem iskanje nastavitve za transparentnost barve. Novo znanje bom absolutno uporabila pri ustvarjanju novih shem za kemijo in fiziko, saj kvalitetnih slik na spletu res primanjkuje, ali pa je njihova uporaba zelo omejena. Najbolj mi je bilo všeč spoznavanje novega programa, najmanj pa popravljanje in spreminjanje slike. Naloga je bila jasno definirana.

(Skupno 26 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost