Izobraževalni igri
Na spletu sem našla dve igri, ki bi ju lahko uporabila pri uri matematike. Igre morajo biti: zabavne – da se učencu prehitro ne naveličajo, poučne, ter da se težavnost skozi naloge stopnjuje, da so učenci motivirani skozi celotno igro. Po teh kriterijih bom igri tudi ocenjevala.
Igro Two-Step Equations Basketball Game igrajo učenci v paru. Razdeljeni so v košarkaške ekipe in izmenično rešujejo naloge z enačbami.
Če rešijo pravilno dobijo 2 točki in imajo možnost možnost pridobiti dodatno točko če ulovijo žogo ki se premika po ekranu, ob napačnem odgovoru pa ne dobijo nobene točke.
Igra se zaključi, ko vsaka ekipa reši 5 nalog, zmaga tisti, ki zbere več pik.
Igra je poučna in zabavna, mislim da se učenci zaradi reševanja v paru in tekmovalnosti ne bi preveč hitro naveličali igre. Težavnost se skozi naloge stopnjuje kar poskrbi da ostanejo učenci motivirani. Zelo dobro je tudi to, da se naloge ne ponavljajo kar bi lahko naredilo igro dolgočasno. Igro poživijo tudi zvočni efekti. Igro bi uporabila pri uri matematike v 5. razredu, v sklopu enačb.
Pri igri Thinking blocks fractions učenci rešujejo naloge z ulomki. Zelo dobro je da so naloge vodene po korakih, kar pa je zelo dobro v začetkih računanja z ulomki.
Na začetku si učenec celoto razdeli na želene dele. Program ga ob napačni rešitvi opozori.
Nato si učenec z barvo označuje želen del celote in na koncu s pomočjo slike lahko pa tudi s pomočjo računa zapiše rezultat.
Zmotilo me je to da je igra v angleščini s katero bi imeli lahko nekateri še nekaj problemov. Drugače pa se mi zdi igra zanimiva in poučna, naloge so sestavljene na zanimiv način, zato mislim da se je učenci ne bi prehitro naveličali. Težavnost se stopnjuje, kasneje prihaja do računanja ulomkov z različnimi imenovalci zato je igra primerna za 5., 6., in 7. razred.
Refleksija:
Največ časa sem porabila za iskanje ustreznih iger, katere bi bile tako zabavne kot poučne za otroke. Pridobljeno znanje bom lahko uporabila za popestritev učnih ur, saj se učenci hitro naveličajo učnih listov. Naj ljubše mi je bilo igranje iger, najmanj pa iskanje saj je zelo zamudno. Če bi imela več časa, bi mogoče poiskala igro ki bi bila primerna za učence 9. razreda. V definiciji naloge mislim da bi bilo dovolj če najdemo le eno igro in se za to bolj potrdimo da bo čim boljša.