Preverjanje in ocenjevanje znanja z IKT

Matematika: Geometrija in merjenje – trikotniki

Učenci obiskujejo 7. razred in znajo opisati trikotnik (označiti oglišča, stranice, kote), razvrščati trikotnike glede na kote in stranice ter poznajo odnos med dolžinami stranic (trikotniško pravilo). Razlikujejo pojma notranji in zunanji kot trikotnika, ter poznajo in uporabljajo vsoto notranjih in zunanjih kotov trikotnika pri računskih in načrtovalnih nalogah.

Preizkus znanja sem naredila z orodjema Kahoot in Formative.

Kahoot je zelo enostaven in hiter za uporabo, všeč mi je da lahko pri vprašanjih dodaš slikovno in video gradivo. Zelo uporabno se mi zdi tudi da lahko med izdelavo kviza vrstni red vprašanj po želji spreminjaš, in tako ne zapravljaš časa z predhodnimi pripravami. Zelo me je zmotilo da so vprašanja in odgovori znakovno omejeni (vprašanja – 95 znakov, odgovori – 60 znakov) prvič zato ker sem tako zapravljala čas za preoblikovanje vprašanja / odgovora in drugič ko je bil v odgovoru zapisano pravilo / izrek, kjer želimo da ga učenec zna tako kot je zapisano v zvezku ali učbeniku, pa preoblikovanje zaradi znakovne omejitve ravno ni zaželeno. In ponavadi je prihajalo samo do dveh znakov prekoračitve kar je bilo toliko bolj moteče. Pogrešala sem možnost, kjer bi odgovor na vprašanje zapisali učenci sami. Učenci dobijo takojšnjo povratno informacijo če so na vprašanje pravilno odgovorili, na koncu se na zaslonu pojavi pravilni odgovor o katerem lahko skupaj predebatirajo.

Delo v Formative je na začetku malce zmedeno, vendar sem se hitro navadila. Zelo všeč mi je raznolikost tipov nalog ki jih imaš na razpolago. Ko Kahoot sam dodeljuje točke glede na hitrost odgovarjanja je pri Formative zelo dobro da sem lahko sama točkovala naloge glede na stopnjo težavnosti. Edino kar me je zmotilo je vstavljanje slikovnega gradiva. Učenec dobi takojšnjo povratno informacijo, če je odgovoril pravilno ali ne.

Refleksija:

  • Pri nalogi sem se naučila izdelati kviz v dveh orodjih.
  • Če bi imela več časa bi ga namenila izdelovanju kviza; dodala več in težje naloge.
  • Največ časa sem porabila pri spoznavanju orodij, nisem se ubadala toliko z nalogami in vprašanji vendar me je bolj zanimalo kaj vse je možno narediti.
  • Na poklicni poti bom orodja občasno uporabljala pri preverjanju znanja, za popestritev ure.
  • Najbolj mi je bilo všeč spoznavanje orodja Formative, saj sem Kahoot že srečala.
  • V definiciji bi dala večji poudarek na vprašanja ali naloge, saj se z njimi nisem preveč ukvarjala, bolj me je zanimalo kako orodja delujejo, in si zato nisem vzela preveč časa za izdelavo različnih težavnosti vprašanj.

 

 

(Skupno 30 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost