1. naloga e-porfelj: IKT in jaz do sedaj ter vizija glede IKT pri Kemiji
Danes si težko predstavljamo svet brez pametnih telefonov, tablic in računalnikov. Vsa ta tehnologija nas spremlja praktično na vsakem koraku (na avtobusih, v trgovinah, službi, doma,…). Tako je neizogibno da ne bi veliko časa preživeli ob uporabi tehnologije, prav tako pa je tudi z otroci, ki vsak dan bolje obvladajo stvari v zvezi računalnikom. Zato se v šolah vse bolj trudijo pouk bolj približati učencem z uporabo IKTja in tako pridobijo večjo pozornost učenca, boljše sodelovanje hkrati pa je pouk postav enostavnejši in bolj učinkovit. Tudi sama se bom trudila uporabljati IKT, vendar ne tako da bo pouk pre-nasičen z vsem. Sem mnenja, da ga tehnologija pri pouku je potrebna vendar mora biti uporabljena na pravilen način, saj v drugem primeru so učenci pre-nasičeni z podanimi informacijami in dosežemo kontra učinek.
Pri poučevanju kemije bi uporabljala IKT ob prikazu molekul, pri reševanju kakšnih zanimivih nalog, ko kakšnega poskusa ne bi mogla pokazati v razredu zaradi pomanjkanja kemikalij, pravilnih potrebščin ali strupenosti reaktantov oz. produktov ,in bi bil poskus zanimiv za učence, bi ga pokazala preko posnetka. Vendar bi bila ob posnetkih in kateregakoli vizualnega prikaza zelo pozorna na pravilnost in podala dodatno razlago. Menim pa, da bi učenci ob tem si lažje predstavljali kako zgleda svet kemije, saj je marsikomu ta predmet zelo težak, saj si ne zna predstavljati mikro sveta.