Izobraževalne igre
Živimo v 21. stoletju, kjer je uporaba tehnologije pri pouku skoraj nepogrešljiv pripomoček pri pouku, saj ponujajo veliko možnosti pri izboljšanju efektivnosti samega poučevanja in učenja. Vključevanje iger v pouk doprinesejo veliko pozitivnih učinkov na učence, ne le, da jih privlači, motivira in poveča njihovo aktivnost pri pouku, pač pa jim omogočajo pozitivno socialno interakcijo, povečajo k razvoju kognitivnih sposobnosti ter ustvarjalnosti otrok. Sama sem našla dve izobraževalni igri, ki bi pomagale učencem pri ponavljanju ali razumevanju snovi v zvezi z biologijo in gospodinjstvom. Igre sem izbirala po preprostih kriterijih, in sicer, da je igra čim bolj zabavna hkrati pa se z njo učenci čim več naučijo.
Prva igra pomaga učencem, da ponovijo dele človeškega srca. To igro bi vključila v pouk 8. razreda pri učenju anatomije človeka, se pravi v sklop zgradba in delovanje človeka. Pri tej igri učenci spoznajo metode spremljanja delovanja organskih sistemov in človeškega organizma kot celote. Pomanjkljivost te igre sicer je, da so deli srca poimenovani v angleščini, vendar pa se mi zdi, da v 8 razredu učenci ne bi smeli imeti težav pri razumevanju angleščine. V igri so omejeni na čas, prepoznati pa morajo 11 delov.
Pozitivna stran te igre je, da se na koncu prikažejo rezultati, prav tako pa se pokažejo tudi rezultat igralca.
Drugo igro, ki sem si jo izbrala pa je v sklopu gospodinjstva. Primerna bi bila za učence 6. razreda v sklopu bivanje in okolje, kjer bi učenci spoznavali ekološko osveščanje potrošnikov. Namen izobraževalne igre je, da učenci ponovijo oziroma se tudi naučijo pravilno razvrščanje odpadkov.
Njihova naloga je, da smeti, ki padajo z neba razvrstijo v pravilni smetnjak. Za to imajo na razpolago 2 minuti časa. Na koncu igre pa dobijo tudi povratno informacijo o tem koliko kilogramov smeti so pravilno umestili v posamezni smetnjak.
Pri tej nalogi sem se naučila, kako pomembno je, da smo pozorni pri izberi iger, saj mora biti primerna za učence in učno snov, hkrati pa mora biti zabavna in enostavna za igranje. Prav pri upoštevanju tega kriterija sem porabila največ časa, saj je bila izbira ustreznih izobraževalnih iger skromna. Če bi imela več časa, bi poiskala več izobraževalnih iger in med njimi izbrala najbolj ustreznejšo, ki bi pokrivala več učnih ciljev hkrati. To znanje bom zagotovo uporabila tudi v svojem bodočem delu, saj menim, da otroci s takim načinom učenja in ponavljanja odnesejo več, hkrati pa jim tako učenje ni v nadlogo. Pri tem delo sem se najbolj zabavala pri igranju in testiranju iger, najmanj všeč pa mi je bilo samo iskanje iger.