Preverjanje znanja z IKT – Kahoot in Go Formative

Kot učitelji predmeta matematike, lahko znanje učenca preverimo s spletnimi kvizi, testi ipd. Lahko sestavimo tudi kvize, pri katerih se učenci med seboj tekmujejo. Tako pouk malce popestrimo, učenci pa ponovijo svoje znanje in dobijo povratno informacijo o svojem znanju. Preizkusila sem  Kahoot in Go Formative. Orodja lahko uporabljajo tudi učitelji drugih predmetov, saj npr. pri Go Formative je možnost izdelave kviza z odprtimi vprašanji, esejskimi vprašanji, vprašanji z več pravilnih rešitev, True ali False itd. Kahoot je malce bolj omejen, saj lahko sestavimo le kviz, pri katerem učenci označijo pravilen odgovor.

Kviza, ki sem ju sestavila lahko preizkusite: Kahoot ter GoFormative

Kviza sem sestavila za 9. razred, predmet matematike, učna snov Pitagorov izrek. Učni cilji, ki naj bi bili doseženi so: poznajo lastnosti pravokotnega trikotnika in imena stranic, poznajo Pitagorov izrek in ga uporabljajo pri računanju neznane dolžine stranice v pravokotnem trikotniku.
Najprej sem preizkusila Kahoot. Je dobro orodje za osnovne kvize, pri katerih učenci na postavljeno vprašanje označijo ustrezen odgovor. Tako dobijo povratno informacijo o svojem znanju. Drugih možnosti pri Kahootu ni.
Nato sem se še malo poigrala z Go Formative. Kar nekaj težav sem imela, saj sem spletno stran prvič uporabljala, vseeno pa ko sem orodja osvojila, je bilo delo lažje. Ima pa veliko več možnosti, kot Kahoot. Kot sem že omenila je možnost esejskih odgovorov na vprašanja, True ali False, odprta vprašanja ipd. Pri Formativu sem uporabila vprašanja, pri katerih učenci označijo že podan odgovor ali označijo True False, ali sami napišejo odgovor. Za matematiko mi je Kahoot bolj všeč, saj je pri Go Formativ-u težko zapisati matematični esejski odgovor, še težje pa ga je oceniti oz. postaviti kriterije, kateri odgovor je pravilen. Za Pitagorov izrek je najbolj primeren Kahoot, saj učenec označi že podani odgovor. Učenci imajo tudi določen čas reševanja, seštevajo pa se jim tudi točke. Kahootov kviz sem sestavila tako, da se prijavita dva učenca ali več in se rešuje kot tekmovanje. To mi je bilo zelo všeč, saj bi učenci imeli občutek igre. Mislim, da je Go Formative bolj primeren za druge predmete – slovenščina, biologija ipd. Priznam pa, da ima veliko več orodij oz. možnosti oblikovanja vprašanj, kot Kahoot.

Naloga mi je bila zelo všeč, saj sem spoznala tudi druge načine, kako preveriti znanje učencev in na kakšen način lahko učenci ponovijo svoje znanje, ne da bi izvajali tipičen način pouka z učnimi listi ali reševanje na tablo. Zanimivo je bilo spoznati orodja s katerimi si lahko pomagamo pri preverjanju znanja. Če bi imela več časa bi kviza morda malce podaljšala. Največ sem se posvečala obvladanju Formativa, saj sem se prvič srečala s spletno stranjo, za Kahoot pa sem slišala že prej. Pridobljeno znanje bom izkoristila v svojem poklicu, saj sem se že pri izdelovanju kvizov zelo zabavala, verjamem pa, da bi se učenci pri reševanju še bolj. Če se moram odločiti, kaj mi je bilo všeč in kaj mi ni, sem dobre stvari oz. stvari, ki so mi bile všeč že omenila, kar mi pa ni bilo všeč je sestavljanje smiselnih in natančnih vprašanj, saj moramo biti na to zelo pozorni, da jih bodo učenci najbolje razumeli.

 

(Skupno 113 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost