2. naloga E-portfelja: gradivo za izvedbo empiričnega dela
Za najino seminarsko nalogo sva se odločila naresti intervju z učiteljem fizike in pomočnico ravnateljice. Predviden vprašalnik za učitelja je spodaj, vključno z testnimi odgovori kolega Mateja Kovača, vprašalnik za pomočnico ravnateljice pa bo podoben.
Ali uporabljate računalniške igre v vašem učnem procesu?
Zaenkrat še nisem učitelj, vendar jih imam namen uporabiti, če bo to moje delovno mesto omogočalo.
Zakaj ja/ne?
Menim, da se bodo otroci bolj pripravljeni učiti, če jim bomo snov podajali v obliki, ki jih bo zabavali in motivirala. Sam rad igram računalniške igre in sem se od njih že marsikaj naučil, ne vidim, zakaj ne bi to delalo tudi na predmetih ki se jih učijo v osnovni šoli.
Kakšna bi morala biti igra, da bi jo bili pripravljeni vključiti v pouk?
Nujno mora biti poučna, jasna in pregledna. Mora biti dovolj zanimiva da bo otroke pritegnila, zahtevano znanje mora biti pa primerno starosti in znanju otrok.
Ali mislite, da se ta način učenja uporablja dovolj v slovenskem učnem sistemu?
Ko sem bil sam v osnovni šoli se to definitivno ni uporabljalo dovolj, vendar pa se je morda do sedaj že kaj spremenilo.
Kakšna se vam zdi prihodnost uporabe iger pri učenju?
Glede na to koliko otrok igra igrice velik del dneva in kako hitro se razvija tehnologija menim, da se bodo igre vse več pojavljale v učnem procesu.
Glede na odgovore bi se dalo sklepati, da je Matej dokaj optimističen glede uporabe iger v učne namene, vendar seveda nima izkušenj in torej ne more podati obsežnega odgovora. Ko bova dejansko izvajala t aintervju bova postavljala tudi podvprašanja, ki se bodo nanašala na tisto, kar bosta naša intervjuiranca povedala. Zadnje vprašanje je treba tudi preoblikovati tako, da bo bolj jasno, saj je trenutno zastavljen nekoliko nejasno. Pripraviti je potrebno tudi nekaj dodatnih vprašanj, ki jih bova postavila po potrebi, da bo intervju primerno dolg.
Jure Cankar in Matej Kovač