5. naloga: Preverjanje znanja z IKT

Izdelala sem vaje za 8. razred iz snovi Realna števila. Zastavljeni cilji nalog so: prevesti odštevanje v seštevanje in poenostaviti izraz z odpravljanjem oklepajev, množiti in deliti potence z enakimi osnovami, deliti števila in izračunati vrednost (številskih) izrazov.

Najprej sem naloge izdelala preko Kahoot! Program je izredno enostaven za kreiranje nalog, prav tako so naloge za reševanje pregledne. Fino se mi zdi, da lahko vrstni red nalog sproti spreminjaš, sproti popravljaš, dodajaš … Všeč mi je tudi, da lahko vprašanjem dodajaš slike ali video. Če slikovno gradivo ne bi bilo možno, bi bil nabor nalog, ki jih lahko pripravimo z njim, manjši. Namreč zmotila me je omejenost znakov pri vprašanjih, večkrat se tako zgodi, da je potrebno vprašanje spreminjati, saj smo hitro lahko predolgi. Možne so samo naloge, kjer učenci izberejo pravilen odgovor, ni pa možnosti pisanja odgovora. Prednost je tudi to, da učenci takoj vidijo pravilnost rezultata, lahko med seboj tudi tekmujejo. Zraven se lahko doda tudi glasba, vendar moramo biti pri tem pozorni, saj vsem učencem glasba med reševanjem ne ugaja.

https://play.kahoot.it/#/k/c9d6ba0a-8665-4be5-b2c8-9e0958db7cbf

Formatives ima več možnosti oblikovanja, z njim lahko oblikujemo širši nabor nalog, saj so možna tudi esejska vprašanja. Sama izdelava nalog pa je seveda zahteva od nas več časa. V primerjavi s Kahoot! nima možnosti točkovanja, tako učenci ne dobijo sproti povratne informacije o pravilnosti naloge.

Za naloge pri matematiki, se mi zdi, da je bolj primeren Kahoot!. Sama naloga je za učitelje zelo dobrodošla, saj lahko tako v zelo kratkem času preverimo pripravljenost učencev. Pri nalogi sem tako spoznala s čim vse si lahko učitelji pomagamo.

(Skupno 40 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost