5. naloga: Preverjanje znanja z IKT – Kahoot in Formative

Pri pouku biologije v 8. razredu osnovne šole obravnavamo tematski sklop živčevja.

Ustvarila sem ppodobno preverjanje znanja v dveh različnih aplikacijah. S tem sem preverila, katera aplikacija je enostavnejša za formirane tovrstnih preverjanj znanja oz. ponavljanja učne vsebine.

KVIZ o ŽIVČEVJU (Kahoot)

KVIZ o ŽIVČEVJU (Formative)

Orodje Kahoot se mi zdi za uporabo enostavnejši, veliko bolj pregleden in z njim se lažje oblikuje in formira vprašanja. Vsak, ki prvič uporablja program se lahko hitro nauči, saj nas program sam vodi skozi celotno formiranje kviza in se res težko zmotimo. Medtem ko sem pri programu Formative imela nekoliko več težav, kot so npr. iskanje gumba za shranitev kviza, kako kviz deliti z drugimi ipd.

Oba programa imata možnost dodajanja fotografij in videoposnetkov, vendar program Formative dopušč nekoliko več svobode ustvarjalcu kviza kot Kahoot. Formative ima na voljo tri tipe nalog:
– učenec napiše odgovor,
– učenec izbere pravilen odgovor,
– učenec se odoči za pravilnost trditve.
Medtem ko je Kahoot osredotočen zgolj na izbiro odgovorov izmed štirih možnosti, v koliko sse za vse odloči ustvarjalec kviza. Poleg tega je pri Kahootu velikokrat moteče v primeru, da vprašanje sprašuje po barvah, saj se barve kvadratkov lahko razlikujejo od pravilnega odgovora in to lahko učence močno zmede.

Všeč mi je, da pri obeh programih učenci dobijo povraten informacije o pravilnem odgovoru in to takoj, ko na odgovor odgovorijo. S tem je tudi ponujena možnost nadaljne diskusije, kje so se zmotili in zakaj je pravilen drug odgovor.

REFLEKSIJA naloge:

1. Pri tej nalogi sem se naučila uporabljati nova programa za snovanje preverjanj znanja, utrjevanje in vpogleda v učenčeva
osvojena znanja – Kahoot in Formative.

2. Če bi imela več časa, bi se bolj posvetila odkrivanju funkcij pograma in bi se ju naučila bolj temeljito uporabljati.

3. Največ časa sem posvetila prav raziskovanju funkcij programov.

4. Pridobljeno znanje bom tekom študija in na svoji poklicni poti lahko uporabila pri izvajnju učnih ur, kot vpogled v
osvojeno znanje učencev, da bi vedela kaj še dodatno poglobiti, razjasniti in spremeniti pri izvajanju mojih ur.
S tem bi prav tako videla, če učenci sledijo in snov dejansko razumejo.

5. Pri izdelavi naloge mi je bil najljubši del, ko sem morala temeljito premisliti in ustrezno zastaviti vprašanja in prav tako
predvideti odgovore.

6. Pri navodilih naloge ne bi ničesar spreminjala, saj so dovolj jasna in ravno prav zahtevna.

 

(Skupno 48 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost