6. naloga e-porfelj: izobraževalne igre
Na spletni trgovni Google play sem našla dve izobraževalni igri, ki bi jih lahko reševali učenci 8. in 9. razreda pri pouku kemije, vendar bi jih pri svojem pouku uporabila samo če bi bili v slovenščini. in sicer sem si izbrala igri: chemistry quiz in chemestry lab.
Kot kriterije za izbor igre sem si postavila, da:
- ponuja velik izbor tematike
- je oblikovno simpatična
- ti jasno igra pove ali je tvoj odgovor pravilen oz. napačen
- je zabavna
- je poučna
Pri igri chemistry quiz lahko izbereš da imaš omejen čas ali pa ne. Ko izbereš na kakšen način boš reševal kviz se ti odprejo vprašanja. Če izbereš pravilni odgovor se ta obarva zeleno, če izbereš napačnega se ta obarva rdeče in izgubi eno od treh življenj.
Igra ima velik nabor tematike, katere težavnost se stopnjuje z vsakim pravilno odgovorjenim odgovorom. Je zelo lično oblikovana in zabavna. Ti jasno nakaže kdaj je tvoj odgovor pravilen in kdaj ne. Edino kar me je zmotilo pri tej igri je jezik, saj ta je ključen za osnovno šolo in uporabo v njej.
Druga igra chemistry lab je nekoliko višjega nivoja kot prejšnja in rabi že kar nekaj poznavanja kemije.
Za tematiko lahko izbereš kar med 16-imi različnimi kemijskimi tematikami. Ko izbereš tematiko se ti pojavijo vprašanja in na vsako dva odgovora, nato izbereš tistega, ki se ti zdi pravilen. Če izbereš pravilnega se ta obarva zeleno, če napačnega se ta obarva rdeče.
Igra res vsebuje zelo velik nabor tematike, vendar ni tako simpatično narejena kot prejšnja. Igra ti sicer jasno nakaže kateri odgovor je pravile in kateri napačen, vendar ob izbiri napačnega nisi nič “kaznovan” saj se pri tej igri štejejo % in če jih dosežeš več kot 70% lahko rešuješ višjo stopnjo težavnosti. Je zabavna in poučna.
Naučila sem se, da niso vse igre le za sproščanje ampak da obstajajo tudi take da se ob igranju lahko kaj naučimo in da lahko preko spleta poiščemo izobraževalne igre, ki jih lahko ob ponavljanjih uporabimo, kot popestritev pouka. Če bi imela več časa bi igrala igre dal časa, da bi ugotovila vse njihove funkcije in možnosti uporabe. Največ časa mi je vzelo iskanje iger, saj jih je malo in vse niso primerne nivoju osnovne šole. Ta e-portfelj mi ni bil tako zelo všeč, saj ni bilo toliko iger na spletu, kot sem pričakovala in vse so bile v tujih jezikih, kar pa pomeni da nam ne pridejo v poštev, lažje bi bilo potem narediti svojo izobraževalno igro preko spletnih programov Kahoot, formative, H5p… tako kot smo ustvarjali pri prejšnjem e-portfelju. Zato bi e-porfelj izbolšala tako, da bi mogoče poiskala kakšno stran, kjer so slovenske izobraževalne igre in izbirala med njimi.