6. naloga: Izobraževalna igra

Izobraževalne igre so nekakšna popestritev in hkrati lahko tudi zabava za učence v OŠ kot tudi v srednjih šolah, saj se na zabavem način prek igre lahko veliko naučijo, spoznavajo zanimivosti in si na tak način lahko marsikatero stvar bolj zapolnijo.
Izbrala sem dve igri in sicer biološki kviz o človeškem telesu z naslovom Anathomy quiz ter kemijski kviz z naslovom Chemistry trivia game.

Ker sem si zadevo naložila na pametni telefon lahko predložim samo ikone in naslov, ki vam je v pomoč, da si igro na svoje naprave lahko naložite tudi sami.

BIOLOŠKI KVIZ: 

Pri tej igri mi je všeč, da igra ponuja možnost izklopa zvoka, saj lahko marsikaterega otroka to demotivira oz. moti.  Pri tej igri lahko učenci tekmujejo v odgovarjanju na raznorazna splošna biološka vprašanja iz vseh sfer biologije, kot so npr. oblika bakterij, imena kosti, bolezni, ipd.
Kar učence pritegne je verjetno zbiranje žetončkov ob pravilno rešenih nalogah. In v primeru, da učenec rabi pomoč lahko z uporabo teh žetončkov pridobi rešitev naloge oz. pomoč/namige za pravilen odgovor in tako napreduje na višjo stopnjo.
Negativno pri tem pa je, da je igra v angleškem jeziku, kar lahko učencem povzorča težave, saj so mnogi biološki izrazi bistveno drugačni v angleškem jeziku, nekaterim učencem pa dela probleme že zgolj osnovno razumevanje pomena vprašanja.

KEMIJSKI KVIZ: 


Pri tej igri mi je všeč, da igra ponuja možnost skupinske igre in lahko učenci med seboj tekmujejo v odgovarjanju na raznorazna vprašanja o npr. tipih reakcij, nastalih produktih, urejanju enačb kemijskih reakcij, imenih spojin/elementov ipd.
Kar učence pritegne je verjetno zbiranje žetončkov ob pravilno rešenih nalogah. In v primeru, da učenec rabi pomoč lahko z investicijo teh žetončkov pridobi rešitev naloge oz. pomoč ali namige za pravilen odgovor. Prav tako se pri reševanju odšteva čas, tako da so primorani k hitrim razmislekom.
Negativno pri tem pa je, da je v angleškem jeziku.

Lastni kriteriji vrednotenja: 

Pri izobraževalni igri je po mojem mnenju izredno pomembno to, da ima igra nek skriti cilj, do katerega otrok lahko pride in pokriva celostno snov zadanega cilja. Igra mora biti privlačna za otroka, da med igranjem bodisi zaradi pretežkih ali prelahkih vprašanj oz. nalog ne izgubi zanimanja. Prav tako mora vsebovati zanimivosti in hkrati predstavljati izziv.

REFLEKSIJA naloge: 

1. Pri nalogi sem se naučila biti pozorna na skrite cilje aplikacij s katerimi učenci pridobivajo znanje in ovrednotiti težavnost       in zanimivost igre.

2. Če bi imela več časa, bi verjetno našla kakšno bolj zanimivo igro.

3. Največ časa sem posvetila izbiri ustrezne igre, saj je veliko nekakovostnih in z mnogimi pomanjkljivostmi.

4. Pridobljeno znanje bom tekom študija oz. na svoji poklicni poti s pridom uporabljala pri dodatnih aktivnostih,
ki popestrijo pouk.

5. Pri nalogi mi je bilo najmanj všeč to, da je nabor nalog velik, a so le redke dovolj kakovostne in po mojem mnenju
primerne za uporabo pri pouku, saj mnoge izmed njih ne zajemajo celostnega učnega cilja.
Dobro pa mi je, da je naloga dokaj preprosta in zabavna in ob opravljanju le te odkrijemo še kaj uporabnega.
Moti pa me tudi, da so kvizi v angleškem jeziku.

6. Pri definiciji naloge bi izboljšala samo to, da bi analizirali samo eno igro, saj je težko najti ustrezno, da bi ustrezala vsem
ciljem kakovostne izobraževalne igre.

(Skupno 51 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost