IKT v šoli

Mislim, da si danes življenja brez pametnega telefona in računalnika ne moremo predstavljati. Tehnologija nas spremlja povsod. Že zjutraj, ko se zbudimo, je prva stvar, ki jo vidimo, telefon z budilko. Ko nam je dolgčas, odpremo aplikacijo socialnega omrežja ali igramo najljubšo igrico. Če pozabimo denarnico, v trgovini plačamo z moneto. Ko se učimo za izpit preverimo informacije na spletu. Pri literaturi in virih seminarske naloge se vedno pogosteje pojavljajo spletni viri, tradicionalnih pa je vedno manj.

Ravno tako je v šoli. Že skoraj vsak učenec ima pametni telefon na predmetni stopnji, nekateri že prej. To postavlja učiteljski poklic pred velike izzive. Učence moramo namreč naučiti o pametni uporabi telefonov in spleta ter IKT, podučiti jih je treba o avtorski zaščiti, pravilno navajanje virov, vrednotenju podatkov na spletu … Učimo pa ne samo neposredno, da namenimo učno uro IKT izobraževanju, ampak tudi posredno. Po mojem mnenju bi morali v šolo vpeljati uporabo pametnega telefona, saj nam ta omogoča preko različnih aplikacij sprotno preverjanje znanja, učenci si lahko poslikajo ali posnamejo poskus pri fiziki in kemiji … Vendar moramo biti pozorni, da IKT uporabljamo z določenim namenom in ciljem, uporaba je vodena in ni namenjeno prosti uporabi in zabavi učencev. Vsekakor po mojem mnenju IKT ne sme nadomestiti starega zvezka in učbenika, ampak je eden od pripomočkov za lažje učenje in popestritev pouka. Opozoriti je potrebno tudi, da nimajo vsi (lahko je to samo en učenec) pametnega telefona ali dostopa do spleta, tudi tem učencem mora šola, če starši ne morejo, omogočiti primerne potrebščine za sodelovanje pri pouku in učenje doma. Pomembno je tudi, da se učitelj neprestano sam izobražuje na IKT področju in je odprt za spremembe, saj se splet nenehno spreminja.

 

Refleksija:

Pri nalogi se nisem nič novega naučila, sem pa začela razmišljati kje vse IKT uporabljam in kje bi lahko zanje ITK uporabila v učiteljskem poklicu. Če bi imela več časa bi lepše napisala prvi odstavek. Največ časa sem namenila razmisleku, kje bi IKT uporabila v šoli. Naloga bi bila lahko veliko bolje definirana, vsaj s kakšnimi podvprašanji, da bi vedela kaj pričakuje naloga od mene.

(Skupno 32 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost