Intervju

Intervju sem izvedla z učiteljem računalništva na osnovni šoli v Novem mestu. Ker se časovno nisva mogla uskladit za izvedbo intervjuja sem vprašanja poslala prek elektronske pošte.

  1. Koliko računalniških učilnic imate na šoli? S koliko računalniki so opremljene?

Na šoli imamo eno računalniško učilnico, ki je opremljena s 17 omrežnimi računalniki. Vsak računalnik ima svojo miško, tipkovnico in monitor. Vsi računalniki imajo naložen operacijski sistem Windows 10 in programsko opremo Office 10. 16 računalnikov je namenjenih uporabi učencem, 1 učitelju.

  1. Kako so po učilnici razporejeni računalniki in računalniške mize?

Mize so razporejene v štiri vrste, v vsaki vrsti so štirje računalniki. Učilnica je velika, zato imamo v ozadju zloženih še nekaj miz.

  1. Ste vi in ostali učitelji zadovoljni s tako postavitvijo?

Postavitev se nam zdi vredu. Največ omejitev vidimo pri skupinskem delu, saj so računalniške mize premajhne za učinkovito delo. Zato si učenci pred delom z računalnikom razdelijo naloge, oblikujejo načrt dela na dodatnih mizah ki so postavljene v zadnjem delu učilnice. Malo je tudi nadzora nad delom učencev vendar smo to rešili s programsko opremo, ki je namenjena nadziranju in upravljanju računalnikov v računalniški učilnici, s katero lahko učitelj spremlja delo svojih učencev s svojega računalnika. Na zaslonu učiteljevega računalnika so ves čas prikazani vsi računalniki v omrežju.

  1. Kako je poleg računalnikov še opremljena računalniška učilnica.

Učilnica je opremljena z interaktivno tablo, magnetno belo tablo, LCD projektorjem, tiskalnikom in predavateljsko mizo na kateri je računalnik ki ga med vajami in predavanji uporablja učitelj. Imamo tudi 12 tabličnih računalnikov, ki pa jih zaradi redke uporabe hranimo v omari.

 

  1. Učitelji katerih predmetov se največ poslužujejo računalniške učilnice?

Ob prostih terminih učilnico največkrat zasedejo matematiki, veliko obiskov pa je tudi s strani razredne stopnje. Velikokrat se zgodi da potrebujejo le tablične računalnike, ki pa jih lahko uporabljajo v ostalih učilnicah in tako po nepotrebnem ne zasedajo učilnice.

Povzetek intervjuja

Prvo vprašanje sem vprašala samo informativno. Ker je šola zelo velika sem mislila da bodo imeli dve računalniški učilnici. Pričakovala sem da imajo učilnico opremljeno s od 15 do 20 računalniki, ker smo jih imeli toliko tudi na osnovni in srednji šoli ki sem ju obiskovala.  Postavitev miz v vrste je najbolj pogosta postavitev miz tako v računalnici kot vseh ostalih učilnicah, zato me ta odgovor ni presenetil. Zanimivo mi je bilo to da imajo učilnico dovolj veliko za dodatne mize. Če bi izvedla intervju na štiri oči bi ga povprašala če imajo namen kupiti kaj dodatnih računalnikov glede na razpoložljiv prostor.  Že v teoretičnem delu se pri taki postavitvi miz omenjanja jo težave ki nastanejo ko delajo učenci v skupinah.  Dodatno vprašanje ki se bi mi postavilo če ne bi imeli dodatnih miz je, kako rešujejo probleme ki nastanejo ko delajo učenci v skupinah, in ali bi zaradi tega učenci delali več samostojno ali v dvojicah. S programsko opremo, ki pomaga pri nadzoru dela učencev sem se že srečala v srednji šoli, zato me to ni toliko presenetilo.  Interaktivne table, magnetne table in projektorji so danes oprema skoraj vsake učilnice. Tudi tablični računalniki v zadnjih letih niso redkost.

(Skupno 20 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost