Izobraževalna igra za učence

Včasih lahko učencem na zanimiv način pripravimo ponovitev snovi, lahko pripravimo uro kjer učenci lahko sami preverijo svoje znanje in dobijo povratno informacijo. Za poučevanje matematike, bi velikokrat vključila različne izobraževalne igre. Učenci bi se pri tem zabavali hkrati pa se tudi česa naučili in svoje znanje ponovili, preverili. Spoznali bi, da je tudi pri matematiki možen drugačen in zabaven način učne ure.
V drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju učenci spoznajo enačbe. Za ponovitev snovi sem na spletu poiskala ne preveč zahtevno izobraževalno igro, pri kateri učenci lovijo ribice, vsaka ribica pa pokaže svojo enačbo. Če učenec pravilno reši enačbo se prišteje točka oz. ribica, če pa je rešitev enačbe napačna, se ena ribica odšteje. Učenci ponovijo pomen oznake x v enačbah, s premislekom rešijo enačbe.

Igro si lahko ogledate na: Igra.

Za drugo izobraževalno igro sem si izbrala ponovitev odstotnega računa v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Učenci rešijo nalogo z odstotnim računom. Če je naloga pravilno rešena, imajo za lovljenje pošasti več časa in prišteje se večje število točk, če pa je naloga rešena napačno, se zmanjša čas lovljenja pošasti in izgubljajo se osvojene točke.

Igro si lahko ogledate na: Igra.

Pri iskanju iger sem naletela na kar nekaj težav. Nekatere igre so plačljive, nekatere so zelo počasne, kar pa je najbolj presenetljivo – izobraževalne igre za tretje vzgojno-izobraževalno obdobje je bilo zelo težko najti. Veliko je iger za otroke prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja ali za predšolske otroke. Največ pa je matematičnih kvizov.
Kot učitelji moramo biti pozorni, da so v igri povzeti učni cilji, da je igra brezplačno dostopna, da je otrokom zanimiva in da je primerna za osnovnošolske otroke.

Z izbiro iger nisem zadovoljna, vendar sem veliko časa posvetila iskanju primernih iger za tretje vzgojno obdobje. Nekako sem pri iskanju obupala, saj je bilo igre zelo težko najti. Mislim, da če bi imela nalogo, da izberem igri, ki sta primerni za prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, z izbiro iger ne bi imela težav. Za prvo obdobje so igre veliko bolje zasnovane, zanimive, pokriti so učni cilji, med igranjem sem se zelo zabavala, verjamem da bi se tudi učenci.

Če primerjam izbrani igri med seboj, sta podobni, ne preveč dobro zasnovani, so pa pokriti učni cilji.

Naloga mi je bila zelo všeč, saj sem spoznala, da je iskanje izobraževalnih iger zahtevna stvar. Če pa najdeš igro, ki naj bi bila primerna, moramo kot učitelji biti pozorni, da igra ni le zabavna vendar tudi poučna in pokrita z učnimi cilji.
Najbolj sem se namučila pri iskanju iger, imela sem dovolj časa pa z izbiro iger nisem zadovoljna.

(Skupno 56 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost