#4 – Vektorska grafika

Predstavila bom izdelke, ki sem jih izdelala v programu InkScape. Narisala sem kvader, valj in piramido. Postopke risanj sem prikazala z gif animacijo v programu GIPHY.

Kvader

Najprej sem z orodjem Riši kvadrate in pravokotnike narisala pravokotnik. Nato sem z desnim klikom na pravokotnik izbrala Podvoji in drugi pravokotnik postavila malo stran od prvotnega. Potem sem z orodjem Riši krivulje in ravne črte povezala oglišča obeh pravokotnikov. Nato sem levo spodnjo stranico spremenila v prekinjeno črto, ker je v ozadju.

Za preostali stranici v ozadju sem najprej označila zadnji pravokotnik in nato v Pot izbrala Predmet v pot. Z orodjem Uredi poti po vozliščih sem kliknila levo zgornje oglišče in s tipko shift še desno spodnje oglišče. Nato sem izbrala Prelomi pot po izbranih vozliščih in pod Pot še Razstavi, saj sem tako zadnji pravokotnik razdelila na dva dela, da lahko le en del spremenim v prekinjeno črto.

Končni izdelek:

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Valj

Z orodjem Riši kroge, elipse, loke sem narisala osnovno ploskev valja (elipsa). Z desnim klikom in Podvoji sem drugo ploskev postavila nad prvo. Nato sem z orodjem Riši krivulje in ravne črte povezala levi in desni temeni elips. Spodnjo ploskev sem enako kot v postopku za kvader razdelila na dva dela in zadnji del spremenila v prekinjeno črto.

Končni izdelek:

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

4- strana piramida

Najprej sem z orodjem Riši krivulje in ravne črte narisala vodoravno črto in jo podvojila. Drugo črto sem premaknila desno gor. Nato sem povezala obe črti in tako dobila osnovno ploskev piramide. Ploskvi sem narisala diagonali in nato z orodjem Pripni na presečišča poti narisala višino piramide. Vrh piramide sem povezala z vsemi štirimi oglišči. Potem sem stranice v ozadju tako kot pri valju in kvadru spremenila v prekinjene črte. Osnovni ploskvi in višini sem spremenila barvo.

Končni izdelek:

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Refleksija

Pri tej nalogi sem se prvič srečala s programom InkScape. Če bi imela več časa bi označila oglišča, stranice, višine na telesih. Največ časa mi je vzela sama izdelava teles v programu, saj sem morala preizkusiti veliko orodij. V učiteljskem poklicu bi pri matematiki z vektorsko grafiko prikazala razne like, telesa, funkcije in podobno, pri računalništvu pa se mi zdi še posebno pomembna, saj bi jo lahko predstavila učencem. Program vsebuje veliko različnih orodij, ki bi jih še morala raziskati, saj sem spoznala le nekaj osnovnih. Pri izdelavi naloge mi je bilo najbolj všeč izdelovanje piramide, najmanj pa opisovanje postopkov.

(Skupno 69 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost