#5 – Preverjanje znanja z IKT

V tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju se pri matematiki učenci iz sklopa računske operacije z ulomki učijo seštevati in odštevati ulomke. Učni cilji so: krajšajo ulomek z danim številom oziroma ga okrajšajo, danim ulomkom poiščejo najmanjši skupni imenovalec, primerjajo ulomke z enakimi in različnimi imenovalci ter jih uredijo po velikosti, seštevajo in odštevajo ulomke.

Prvi preizkus znanja sem naredila z orodjem Kahoot!:

Sestavila sem različne tipe nalog. Vprašanja niso bila enako zahtevna, ampak so se stopnjevala. Pri osmih vprašanjih imajo učenci na izbiro 4 odgovore, pravilen pa je en. Eno vprašanje pa je tipa pravilno/napačno. Dve nalogi vsebujeta sliko. Vse naloge so omejene s časom, za lažje naloge je na volj manj časa, za težje pa malo več. Take naloge bi uporabila pri učni uri matematike, saj bi s tem popestrila pouk in prav tako preverila znanje učencev.

Drugi preizkus sem naredila z orodjem Quizizz:

Sestavila sem različne naloge povezane z ulomki. Zahtevnost je približno enaka, se ne stopnjuje. Kviz vsebuje sedem vprašanj, od tega sta pri treh vprašanjih možna dva pravilna odgovora.  Eno vprašanje je tipa da/ne, ostalih šest pa imajo na izbiro 4 različne odgovore. Dve vprašanji sta povezani s sliko. Vse naloge so omejene s časom (20 ali 30 sekund). Kviz bi vključila pri učni uri matematike, da bi z njim popestrila uro in preverila znanje.

Primerjava

Obe aplikaciji se mi zdita primerni in zelo enostavni za uporabo. Učenci istočasno rešujejo naloge in tekmujejo med seboj, na koncu vsake naloge pa dobijo povratno informacijo. Tako tudi učitelj takoj vidi, pri kateri nalogi so učenci imeli z reševanjem največ težav. Pri obeh orodjih lahko vprašanje podpreš s sliko, pri Kahoot pa tudi z videom. Pri obeh je omejen čas za odgovor, ki ga lahko nastaviš sam različno za vsako vprašanje. Obe imata možnost odgovorov z več možnostmi, manjka pa mi izbira vprašanja, kjer učenci sami zapišejo odgovor. Pri obeh me moti to, da ni možnosti zapisovanja ulomkov, kot jih učenci poznajo iz šole. Nekaj osnovnih ulomkov je na razpolago, ne pa veliko. Pri orodju Kahoot mi je všeč, da si lahko sam daš vzdevek. Ob reševanju te spremlja glasba, ki pa lahko postane moteča. Pri Quizizz lahko slike uporabimo za odgovore, medtem ko pri Kahoot ni te možnosti. Pri Quizizz lahko izbiraš tudi med že sestavljenimi vprašanji, ki so povezani s tvojo temo.

Refleksija

Pri tej nalogi sem spoznala aplikaciji, s pomočjo katerih lahko enostavno preverimo znanje učencev. Obe orodji sta zelo enostavni za uporabo, zato bi ju lahko uporabljal kdorkoli. Izdelava kvizov in raziskovanje sta bila zelo zanimiva, prav tako bi bila zanimiva za učence. Če bi imela več časa, bi sestavila bolj razumljiva vprašanja., vključila bi več slik, pri Kahootu mogoče tudi videoposnetek. Največ časa sem posvetila izdelovanju kvizov, saj sem želela raziskati vse možnosti, ki jih ponujata orodji. Pridobljeno znanje bom uporabila kot učiteljica, saj bi s takimi aplikacijami lahko popestrila pouk in ob tem tudi preverila znanje učencev. Pri izdelavi naloge mi je bilo najljubše igranje in preizkušanje kvizov.

 

 

 

 

 

(Skupno 35 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost