IKT in jaz

Danes nas informacijsko – komunikacijska tehnologija spremlja na vsakem koraku. Včasih se zdi, da brez nje več ne znamo preživeti enega dneva. Uporabljamo jo tako v zasebnem življenju kot tudi v šoli oz. službi. Po eni strani nam olajša vsakdanja opravila, po drugi strani pa nas časovno okupira.

Danes se IKT tehnologijo v šoli  vse več uporablja pri realizaciji učnih ur. V učne ure se vključujejo multimedijske predstavitve, računalniške igre, videovsebine, računalniške programe. Vse z namenom čim boljšega ponazarjanja in razumevanja učnih vsebin. In usvojitve novih snovi seveda. Toda zavedati se moramo, da so današnje generacije in otroci, ki šele prihajajo v šolske klopi ‘zrasli’ skupaj z IKT tehnologijo in sama uporaba le-te ne bo dovolj. Učne ure bomo morali oblikovati tako, da bodo učencem izziv. Pri tem nam IKT tehnologija pomaga, saj jih lahko z nalogami, kjer samostojno iščejo rešitve in uporabljajo vse kar jim je dano na razpolago, le še spodbudimo k poglabljanju znanja in iskanja novih rešitev.

V pomoč je tudi učencem s posebnimi potrebami, saj z uporabo IKT lažje in na kitrejši način prilagodiš učno snov.  Prav tako se danes v šoli vse več administrativnih stvari odvija na spletnih portalih in si ne predstavljamo, da IKT tehnologij ne bi uporabljali. Prednost le-tega je v hitrejšem dostopu do informacij, podajanju in spreminjanju informacij. Pa naj gre tukaj za prijavo/odjavo na malico učenca, pregled ocen s strani starša ali vnosa vsebine učne ure in odsotnosti učitelja v e-dnevnik.

Seveda pa moram poudarit, da pri tem ne smemo pozabiti na osebni stik. Učenci, poleg računalniškega razmišljanja, potrebujejo tudi skupno druženje brez IKT tehnologij. Vse bolj se opaža, da je okrnjena kvalitetna komunikacija iz oči v oči. Upam, da tega ne bomo rabili po novem učiti v šolah…

 

 

 

(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost