Gradivo za izvedbo empiričnega dela: E dnevnik in E redovalnica
Prvotno sem imela namen narediti anketo s starši in učenci glede uporabe E redovalnice in E dnevnika, vendar se ni izšlo. Prav tako nisem dobila nobenega učitelja za intervju iz osnovne šole. Sem pa naredila intervju s profesorjem na srednji šoli, ki poučuje strokovne predmete in je hkrati tudi drugo leto razrednik.
Okvirna vprašanja sem imela napisana, postavila pa sem naknadno še dodatna, glede na smer v katero se je pogovor odvijal. Pogovor sem snemala prek računalnika, posnetek pogovora pa je v skladu spredhodnim dogovorom namenjen izključno za uporabo pri tej seminarski in bo po obdelavi uničen.
Okvirna vprašanja pri intervjuju:
- Kako dolgo na vaši šoli že uporabljate E dnevnik in E redovalnico? 2014/15
- V čem vidite največjo prednost v primerjavi s prejšnimi fizičnimi?
- Katerega ponudnika storitev ste izbrali na vaši šoli? Morda veste zakaj ste se odločili zanj? E asistent ni imel podpore za malico, sovica kot program je vse delalo ok, sedaj pa ne dela.
- Kako ste zadovoljni z njim/njihovim programom na splošno?
- Prednosti in slabosti uporabljanega E dnevnika
- (Tukaj puščam odprt prostor za dodatna vprašanja, glede na smer pogovora.)
- Prednosti in slabosti uporabljane E redovalnice
- (Tukaj puščam odprt prostor za dodatna vprašanja, glede na smer pogovora.)
Drugi uporabljeni viri:
- T. VODE, Stališča osnovnošolskih učiteljev do e-dnevnika in e-redovalnice , diplomsko delo. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, 2013. [Dostopano 5 marec 2018]
- Uradne spletne strani dveh ponudnikov E dnevnika in E redovalnice:
Lo.Polis
eAsistent
Refleksija izvedenega intervjuja in priprave nanj:
Sama kot učenka, niti kot učiteljica, nisem imela možnosti uporabe E dnevnika in E redovalnice, zato mi kratek uvid v njih poraja nova vprašanja in možne odgovore nanje. Skozi prakso in možnostjo poučevanja v okviru nadomeščanja, sem dobila vpogled v ‘stari’ način šolske administracije. S prve roke lahko rečem, da ni bila nič kaj učiteljem prijazna. Ne s fizičnega (teža dnevnikov), ne s časovnega vidika. S predpripravo na intervju (navedeni viri) sem dobila vtis, da je prehod na E dnevnik in E redovalnico olajšal (administrativno) delo učiteljev, kar je intervju potrdil. Še vedno pa ostaja veliko odprtega prostora za izboljšave, glede na specifične administrativne potrebe v šolstvu.