Gradivo za izvedbo empiričnega dela: E dnevnik in E redovalnica

Prvotno sem imela namen narediti anketo s starši in učenci glede uporabe E redovalnice in E dnevnika, vendar se ni izšlo. Prav tako nisem dobila nobenega učitelja za intervju iz osnovne šole. Sem pa naredila intervju s profesorjem na srednji šoli, ki poučuje strokovne predmete in je hkrati tudi drugo leto razrednik.

Okvirna vprašanja sem imela napisana, postavila pa sem naknadno še dodatna, glede na smer v katero se je pogovor odvijal. Pogovor sem snemala prek računalnika, posnetek pogovora pa je v skladu spredhodnim dogovorom namenjen izključno za uporabo pri tej seminarski in bo po obdelavi uničen.

Okvirna vprašanja pri intervjuju:

  • Kako dolgo na vaši šoli že uporabljate E dnevnik in E redovalnico? 2014/15
  • V čem vidite največjo prednost v primerjavi s prejšnimi fizičnimi?
  • Katerega ponudnika storitev ste izbrali na vaši šoli? Morda veste zakaj ste se odločili zanj? E asistent ni imel podpore za malico, sovica kot program je vse delalo ok, sedaj pa ne dela.
  • Kako ste zadovoljni z njim/njihovim programom na splošno?
  • Prednosti in slabosti uporabljanega E dnevnika
  • (Tukaj puščam odprt prostor za dodatna vprašanja, glede na smer pogovora.)
  • Prednosti in slabosti uporabljane E redovalnice
  • (Tukaj puščam odprt prostor za dodatna vprašanja, glede na smer pogovora.)

Drugi uporabljeni viri:

Refleksija izvedenega intervjuja in priprave nanj:

Sama kot učenka, niti kot učiteljica, nisem imela možnosti uporabe E dnevnika in E redovalnice, zato mi kratek uvid v njih poraja nova vprašanja in možne odgovore nanje. Skozi prakso in možnostjo poučevanja v okviru nadomeščanja, sem dobila vpogled v ‘stari’ način šolske administracije. S prve roke lahko rečem, da ni bila nič kaj učiteljem prijazna. Ne s fizičnega (teža dnevnikov), ne s časovnega vidika. S predpripravo na intervju (navedeni viri) sem dobila vtis, da je prehod na E dnevnik in E redovalnico olajšal (administrativno) delo učiteljev, kar je intervju potrdil. Še vedno pa ostaja veliko odprtega prostora za izboljšave, glede na specifične administrativne potrebe v šolstvu.

(Skupno 54 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost