Izobraževalna igra

1. Igra

https://www.mathplayground.com/ShapeMods/index.html

Učenci morajo pri tej igri ugotoviti, s katero transformacijo se en trikotnik preslika v drugega. Namen igre je, da učenci s pravilnimi transformacijami dosežejo čim večje število točk. Pri igri imajo učenci podane vse možne transformacije, njihova naloga pa je, da prepoznajo pravo in jo prenesejo v okence spodaj, ki je zato namenjeno. Pri premikanju x-a in y-a morajo tudi ugotoviti, za koliko enot se premakne.

To igro bi uvrstila v sklop Transformacije. Pri tem učenci dosežejo naslednje cilje:

– učenci poznajo transformacije in njihove lastnosti,

– učenci zrcalijo točko, premico, kot, lik čez preimico,

– učenci oblikujejo vzorce z vrteži in z zrcaljenjem.

Pri pouku bi lahko, za ponovitev oziroma utrjevanje in za popestritev ure, učenci igrali to igro in zmagal bi tisti, ki bi dosegel največ točk. Če bi želeli to ocenejvati, bi postavili neko mejo točk, ki bi bila za pozitivno oceno, potem za oceno tri in tako dalje. Igra se mi zdi primerna za učence v 7. in 6. razredu. Pomanjkljivo se mi mogoče to, da so vsa navodila v angleškem jeziku. Zato bi lahko to igra imeli tudi za predmetno povezovanje z predmetom angleščine.

2. igra

https://www.mathplayground.com/locate_aliens.html

Pri tej igri morajo učenci iskati nezemljane. To naredijo tako, v prazna okenca vpišejo njihove koordinate. Pri tem morajo biti zelo hitri, saj je namen igre prav to, da v čim krajšem času najdejo čim več nezemljanov, oziroma zapišejo čim večje število koordinat, kjer se nezemljani nahajajo. Pri tej igri je pomemba hitrost, saj se čas odšteva, in pa dobro poznavanje koordinatnega sistema. Igra se zaključi, ko poteče čas.

To igro bi uvrstila v sklop Funkcija. Cilji te učne ure bi bili, da:

– učenci upodobijo urejen par ali odčitejo koordinate dane točke v koordinatni mreži

– učenci upodobijo točko z danima koordinatama v ravnini.

Ta igra se mi zdi zelo uporabna, predvsem zato, ker je poznavanje koordinatnega sistema zelo pomembno predvsem kot osnova za nadlnje razumevanje snovi kot je linearna funkcija. Pomembno je, da učenci znajo napisati točko v ravnini in predvsem, da jo znajo prebrati iz koordinatnega sistema. Tudi ta igra ima navodila v angleščina zato je primerna za medpredmetno povezovanje z angleščino.

Refleksija

Pri tej nalogi se mi zdi pomembno to, da sem se naučila, da lahko uro matematike naredimo zelo zabavno in zanivimo za učence tudi skozi igro. Tako se učenci na nek prikrit način naučijo določene snovi. Tako vključevanje izobraževalnih iger v učno uro se mi zdi zelo pomemben, saj tako lahko učencem bolj približamo matematiko in jim mogoče pokaže, kako je le ta uporabna tudi v vsakdanjem življenju. Hkrati pa lahko učenci vidijo, da se matematike lahko tudi na zabaven način. Če bi imela več časa, bi probala poiskati še kakšne bolj zahtevne izobraževalne igre. Največ časa se namreč porabila prav za iskanje teh iger, saj je težko najdi izobraževalno igro, ki je hkrati igra in povezana z matematiko. Veliko več je nekih aplikacij v zvezi z matematiko, ki pa nima lastnosti igre.

Vse te igre se mi zdijo zelo zanimive, za popestritev ure matematike, predvsem kar se utrjevanja in ponavljanja tiče, zato bi le te uvedla tudi sama k učnim uram. Spremenila bi pri tej nalogi mogoče to, da bi poizkušali tudi sami narediti kakšno izobraževalno igro, za kar pa bi seveda rabili kar precej časa.

 

(Skupno 35 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost