Preverjanje in ocenjevanje znanja z IKT

Znanje bi preverjala pri predmetu mmateatike in sicer sklop Računske operacije z ulomki. Učni cilji tega tematskega skopa so, da učenci:

– seštevajo, odštevajo, množijo in delijo ulomke,

– količnik naravnih števil zapišejo z ulomkom,

– z ulomkom izrazijo ostenek pri deljenju dveh naravnih števil,

– danemu ulomku določijo obratni ulomek,

– rešijo besedilne naloge,

– sklepajo iz enote na množino in obratno,

– zapisujejo ulomek z decimalno številko in decimalno številko zaokrožijo na zahtevano število decimalnih memst,

– množijo in delijo ulomke s potenco 10 n

S programom Kahoot sem pripravila naloge, za preverja znanja ulomkov. Naloge so sestavljene tako, da so na začetku lažje, morajo učenci zgolj prepoznati pravilen zapis pr pretvarjanju iz decimalnega zapisa in obratno. Te naloge naj bi učenci rešili na pamet. Sledjo naloge za seštevanje in odštevanje ulomkov z enakimi imenovalci, potem z različnimi imenovalci. Na koncu sledijo še besedilne naloge, kjer morajo učenci sestaviti račun in ga izračunati. Čas reševanja sem skozi naloge povečecala, saj pri nalogah z različnimi imenovalci potrebujejo dlje časa za računanje, kot pri nalogah z enakim imenovalce. Največ časa bi učenci porabili za besedilne naloge. Naloge so namenjene, predvsem dobremu poznavanju ulomkov in računanjem z njimi.  V programu Formative, sem naredila zelo podobne naloge, le da je bilo nekje možnih več pravilnih odgovorov.

Oba programa, se mi zdita zelo uporabna. Program Kahoot se mi zdi zelo uporaben in primeren tudi za sprotno preverjanje znanja. Prav tako menim, da je odličen za popestritev ure. Sam program se mi zdi zelo enostaven, vendar pa imaš na razpolago le 4 odgovore in ne moremo zastaviti vprašanj bolj odprtega tipa. Pri programu Formative pa imamo več različnih možnosti. Lahko sestavimo vprašanja, kjer zahtevamo kratek odgovor, lahko učenci izberejo več pravilnih odgovorov. Kot učitelji torej lahko sestavimo tudi težja vprašanja in bolj odprtega tipa. Drugače pa se mi zdi sam program Formative, bolj zahteven za uporabo kot Kahoot, je pa prednost v tem, da imamo več raličnih možnosti pri sestavljanju vprašanj.

Pri tej nalogi sem se naučila še enega načina, kako IKT vključit v pouk, kako lahko z njim popestrimo uro, jo naredimo bolj zanimivo in tako hkrati tudi pritegnemo pozornost učencev. Če bi imela več časa, bi v programu Formative preizkusile vse možnost za sestavljanje vprašanj. Največ časa mi je vzelo sestavljanje nalog v programu Formative. Pridobljeno znanje bi uporabila pri sprotnem preverjanju znanja pri predmetu matematike, oredvsem s programom Kahoot. Pri tej nalogi mi je bilo zelo všeč, da sem se seznanila z novo metodo poučevanja oziroma preverjanje znanja. Zanimivo se mi je zdelo predvsem zato, ker v času mojega šolanja tega še nismo uporabljali in se mi zdi to super popestritev ure, saj se mi zdi, dabi učenci pri tem uživali, mogoče z kančkom tekmovalnosti imeli tudi več motivacije za sprotno učenje. Definicija naloge se mi zdi povsem ustrezna, bi pa mogoče dodala to, da bi študenje vanjo vključili še svoj izdelek, narejen v enem od programov.

 

(Skupno 42 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost