Izobraževalna igra

Igra 1:  Prva igra je narejena na način, da dirkaš in tekmuješ kdo bo hitrejši s snežnimi motorji. Kdor je hitrejši tisti prevzame vodilna mesta in posledično zmaga. Hiter pa si tako, da rešuješ račune in sicer množenje ulomkov. Torej dobiš en račun ter štiri možne odgovore, sam pa moraš hitro pritisniti na pravilno rešitev nato se ti motor hitreje pomakne naprej.

Prav tako niso vedno tako enostavni računi in od tebe pričakujejo tudi, da ulomke krajšaš. Sicer ne popolnoma na začetku ampak po določenem številu rešenih odgovorov pride na vrsto tudi račun pri katerem moreš ulomek okrajšati, da prideš do pravilne rešitve.

Pri tej igri moraš biti izredno hitro odziven, hitro razmišljati in najti en pravilen, izmed štirimi ponujenimi odgovori. Prav tako je dobro to, da ti na koncu pove koliko odstoten si bil s pravilnimi odgovori in ti izpiše račune in rezultate, kjer si se zmotil.

To igro bi uporabila pri matematiki in sicer ko se bi učili računanja z ulomki, saj te igra resnično prisili, da hitro računaš in se povsem fokusiraš na rezultate in podani račun. S tem bi pokrila snov množenje ulomkov, ki spada pod učni sklop računske operacije z ulomki.

Igra 2: Ta igra je malce miselno bolj zahtevna, saj morajo uporabljati tudi malce logike in razmišljanja. Predvsem pa je poudarek na likih in sicer najbolj na kvadratu in pravokotniku. Tudi to igro bi uporabljala pri matematiki, ki spada pod učni sklop liki in telesa. Pri tej igri je zgolj en cilj in sicer, da spraviš označene predmete (kvadrat) na označeno mesto. Pri čemer lahko kvadrat enostavno dvigneš in postaviš. Zanimivo je to, da če primeš za rob kvadrata lahko like obračaš na vse strani in s tem menim da otroci dobivajo dosti na prostorski predstavi. Najprej je osnovna naloga, da samo kvadratek dvigneš in prav oblikuješ, da ustreza obliki.

Nato pa so naloge vedno težje. Recimo potem imaš zraven še en pravokotnik, ki ti predstavlja pomoč, da prideš do zelenega obrisa. Seveda ga moraš prej pravilno obrniti in postaviti na pravo mesto.

Seveda so naloge vedno težje in imaš zraven še dodatne pripomočke, ki ti pomagajo ali pa otežujejo nalogo. Recimo, da moraš najti pravo ravnovesje.

Raznolikih nalog je res ogromno. Ta igra se mi zdi zanimiva, ker je potrebno tudi malo logično razmišljati in spodbudi, da različno obračaš like in jih še bolje spoznavajo. Predvsem bi to igro mogoče uporabila za kakšen dodatni pouk. In če bi se kje ustavilo, bi skupaj poskusili rešiti problem.

Kriteriji vrednotenja:

Kar se mi zdi izredno pomembno pri izobraževalni igri je to, da ima skriti cilj. Da pokrivajo vso snov zadanega cilja, otroke pritegne in jim predstavlja nek izziv.

Glede na podani igri se mi zdi, da so vsi kriteriji pokriti le cilj ni ravno skrit, vsaj pri prvi ne, saj direktno rešujejo ulomke.

Refleksija:

Menim, da sem se naučila novega, predvsem to, da je izredno težko najti neko primerno igro, ki bi pokrivala učne cilje in ni preveč očitno nakazano, kaj ti cilji so. Sigurno bi napisala še več kriterijev, ki se mi zdijo pomembni. Ampak si pa upam trditi, da sem za to nalogo porabila največ časa od vseh, ker je resnično težko najti neko primerno igro, še posebej za višjo stopnjo. Za mlajše se igre najdejo veliko hitreje in jih je veliko več na voljo. Glede na to, da se izobražujem tako za učiteljico računalništva, kot tudi matematike se mi zdi, da lahko take igre izredno veliko izkoristim in mi bojo prišle prav. V trenutku nastane neka medpredmetna povezava med tema dvema predmetoma. Najljubše se mi je bilo igrati vse te igrice, ker po pravici sem kar “not” padla in se zalotila, da jih igram še več kot bi bilo potrebno, da opravim vse potrebno za nalogo. Najtežje pa mi je bilo, kot sem že omenila najti primerno igro za to starost, s tem se izgubljala res ogromno časa. Saj vsako igrico poizkusiš in te malo prevzame, ampak potem vseeno nisi zadovoljen z njo in še cilje mora pokriti. Sama naloga je bila zanimiva, ampak najti dve primerni igri je bilo resnično težko, zato bi jaz mogoče spremenila, da bi morali najti samo eno, se pa zavedam, da s tem ne bi popolnoma nič izboljšala naloge.

 

 

(Skupno 19 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost