Vektorska grafika
V tem prispevku bom predstavila izdelek v vektorski grafiki, ki sem ga izdelala s programom Inkscape. Vektorska slika predstavlja pravilo desne roke, ki ga uporabljamo pri fiziki za določanje smeri vektorjev v treh razsežnostih. Če na desni roki iztegnemo palec, kazalec in sredinec, tako da so med njimi pravi koti, palec kaže v smeri enega vektorja, kazalec v smeri drugega vektorja in sredinec v smeri vektorskega produkt teh dveh vektorjev.
Najprej sem z orodjem Riši kroge, elipse, loke narisala osnovo za dlan in prste.
Nato sem uporabila orodje Pretvori izbrani predmet v pot, da sem dobila obliko bolj podobno roki.
Z orodjem Riši krivulje in ravne črte sem obrisala roko in narisala podrobnosti, z Riši kroge, elipse, loke dodala nohte in s Pretvori izbrani predmet v pot poskrbela za gladke črte in prehode.
Na koncu sem z orodjema Riši kvadrate in pravokotnike ter Riši zvezde in mnogokotnike oblikovala vektorje in jih z orodjem Ustvari in urejaj besedilo še poimenovala.
Nastal je končni izdelek.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.