2. naloga E-portfelja: Intervju z učiteljico matematike
Pri predmetu Didaktika z osnovami IKT sem v okviru seminarske naloge opravila intervju z učiteljico matematike na temo Vprašanja učencev pri pouku. Intervju je dostopen na spodnji povezavi:
Intervju z učiteljico matematike
Iz odgovorov je razvidno, da pogostost spraševanja učencev pri pouku zelo odvisna od samega razreda, generacije, medsebojnega spoštovanja, razumevanja… Največ vprašanj se nanaša na dodatno razlago oziroma so ta organizacijske narave. Pogostost vsebinskih vprašanj se glede na spol ne razlikuje preveč, se pa organizacijska vprašanja prisotnejša pri deklicah, ki ponavadi bolj skrbijo za urejenost zapiskov. Kot bi lahko pričakovali pa učenci največ vprašanj postavljajo pred spraševanjem in kontrolnimi nalogami. Skozi leta poučevanja intervjuvanje učiteljice se je pogostost spraševanja učencev zmanjšala, kar bi lahko pripisali poplavi informacij, ki so dandanes dostopne že na vsakem koraku.
Menim, da za intervju ne bi bilo potrebno spreminjati skoraj ničesar, saj je potekal brez kakšnih težav. Lahko bi le kakšno vprašanje oblikovala malo drugače, saj je pomembno, da so ta res razumljiva, jasna in ustrezna.