Nadarjeni učenci
Pri predmetu Didaktika z osnovami IKT, sem za izdelavo svoje seminarske naloge opravila intervju z učiteljico, ki že več kot 20 let poučuje kemijo in biologijo na osnovni šoli. Njena energija, volja in vztrajnost pri delu, so me prepričale v to, da je oseba, ki mi lahko veliko pripomore pri oblikovanju empiričnega dela moje predstavitve. Intervju obsega pet vprašanj na tematiko Delo z nadarjenimi posamezniki. Vprašanja se nanašajo na nadarjenosti otrok danes, sam proces odrivanja le-teh, kakšno vlogo imajo učitelji ter lastnosti po katerih se razlikujejo od svojih vrstnikov.
INTERVJU – Delo z nadarjenimi posamezniki
Število nadarjenih otrok se po mnenju učiteljice v zadnjih letih ni bistveno povečal, le sistem testiranja in prepoznavanja le-teh, je v veljavi. Leta izkušenj poučevanja ter dela z otroci, so ji omogočila, da nadarjenega posameznika prepozna že v nekaj urah poučevanja. Zelo me je pritegnil stavek, s katerim je obrazložila, da nadarjeni otroci so tudi spodbuda za učitelja, ne le obratno. Razgledanost otrok je na nekaterih področjih večja, pri čemer ima določen vpliv tudi samo izobraževalno okolje ter razvoj informacijske tehnologije. Ob enem poda, da sam vpliv tehnologije predstavlja tudi pomanjkljivosti, predvsem pri pomanjkanju delovnih navad, doslednosti, vztrajnosti in čustvene stabilnosti otrok. Potrebno se je zavedati, kako ti kot posameznik vplivaš na sam razvoj nadarjenosti otrok. Vprašana poudari, da na šoli takšne otroke usmerjajo v številne dejavnosti, projekte, organizacije, usmerjajo k dodatnemu pouku ter jih vključujejo v številna tekmovanja.
Intervju sem izvedla v pisni obliki, vendar menim, da je veliko lažje če ga snemaš, s tem pridobiš vse informacije, ki so ti bile podane. Sama vprašanja sem korektno oblikovala, saj so zajemala celotno tematiko o nadarjenosti, ter so bila podana razumljivo.