Računalniška učilnica in aktivnosti, ki potekajo v njej
Pri predmetu Didaktika z osnovami IKT, sem za svojo raziskavo prakse pri seminarski nalogi uporabila intervju, ki je obsegal 6 vprašanj. Intervju je bil strukturiran, saj so bila vprašanja pripravljena že vnaprej. Intervjuvala sem učiteljico gospodinjstva in biologije.
Z vprašanji, ki sem jih zastavila učiteljici, sem želela ugotoviti, kakšna je opremljenost računalniške učilnice, ali je primerna za skupinsko delo in katere aktivnosti izvajajo v njej pri urah gospodinjstva. Iz srečanja lahko povzamem, da je računalniška učilnica primerno opremljena in da je na voljo dovolj računalnikov za samostojno delo, a za skupinsko delo pa sama razporeditev miz ni primerna. Pri urah gospodinjstva učiteljica uporablja računalniško učilnico predvsem za ponavljanje in utrjevanje znanja, pri izbirnem predmetu pa za samostojno delo.
Zdi se mi, da je uporaba računalnikov dandanes že nuja. Učitelji na ta način naredijo uro bolj zanimivo in posledično postane poučevanje bolj učinkovito. Učencem pa omogoča, da lahko svoje znanje preverijo kjerkoli in kadarkoli.
Menim, da so bila vprašanja v intervjuju ustrezno zasnovana, saj intervjuvanka ni imela težav z njihovim razumevanjem. Intervju sem snemala (po dovoljenju intervjuvanke) in tako sem lahko bolj natančno analizirala odgovore.
Intervju je dostopen na spodnji povezavi:
INTERVJU Z UČITELJICO GOSPODINJSTVA