5. naloga E-portfelja: Preverjanje in ocenjevanje znanja z IKT

Pri preverjanju znanja preko Kahoot! sem preverjala znanje sil učencev pri predmetu fizike. Preverjanje sem naredila kratko (3. naloge oz. vprašanja) s kratkimi vprašanji. Pri prvem vprašanju sem preverjala ali učenci vedo s katero enoto merimo silo. Pri drugem vprašanju sem preverjala ali ločijo učenci med maso in težo nekega telesa, katero enoto so si izbrali za težo. V tretje vprašanje sem dodala še slikovno gradivo, ki sem ga poiskala na pixabayu, da je bila njegova licenca CC0. Na sliki je bil jezdec na konju, preverjala sem ali učenci vedo kaj vzeti za sistem, da določijo silo podlage oz. 3. Newtonov zakon.

Pri drugem preverjanju sem preverjala snov mehanike pri predmetu fizike preko Quizizz-a.  Med uporabo Quizizz-a sem opazila, da lahko preverjanje učencem tudi ponudiš kot domačo nalogo, kar se mi odlična ideja, saj lahko to rešijo otroci sami doma, če nam v šoli ne zmanjka časa. Pri Quizizz-isu se mi zdi zelo spodbudno, saj te po pravilno izbranem odgovoru nagovori spodbudna slikica.  Vseeno pa mi je bolj všeč Kahoot!, saj mi je bolj pregleden in lažji za uporabo.

Quizizz: https://quizizz.com/admin/quiz/5afc18c0727592001adef8dd

Kahoot!: https://play.kahoot.it/#/?quizId=176c0a37-36ab-472a-8b75-d24a2a4ebfc9

 

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

Sem mnenja, da z preverjanje znanja z pomočjo IKT otroke motiviramo in spodbujamo k sodelovanju pri pouku. Otroci ponavljanje preko Kahoot!-a in podobnih spletnih portalov vidijo kot zabavo in prosti čas pri katerem se lahko sprostijo. Z preverjanjem znanja preko IKT spletnih mest lahko učitelji in profesorji hitreje pridejo do podatkov ali učenci razumejo snov, ki se jo je obravnavalo. Kot bodoča učiteljica bom tudi sama preverjanje znanja preko IKT spletnih strani vključila v svoje učne ure. Menim, da je IKT vsako leto bolj prisoten v našem življenju, zato bi bilo prav, da mlajše generacije spodbujamo k uporabi tehnologije tudi za izobraževalne namene.

(Skupno 50 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost