2. naloga E-portfelja: gradivo za izvedbo empiričnega dela

V seminarsko nalogo pri Didaktiki z osnovami IKT smo morali vključiti empirični del. Z Uršo Rupnik sva izvedli nestrukturiran pripovedni intervju, kar pomeni, da sva intervjuvancu zastavili eno oziroma dve vprašanji o vsebini naše tematike, nato pa se je on pripovedovati, spraševalec pa ga med tem usmerja, da ne izgubi rdeče niti in se ne oddalji od naše tematike. Med pripovedovanjem spraševalec pozorno spremlja odgovore, da bi dobili vse potrebne informacije.

Vprašanji, ki smo ga zastavili intervjuvancu za izvedbo nestrukturiranega pripovednega intervjuja:

  • Kaj menite o moderni spletni dokumentacijo v primerjavi z nekdanjo pisno?
  • Nam lahko navedete nekaj razlik med spletnima strežnikoma, e-Asistentom in Lo.Polisom.

Pred začetkom sva intervjuvancu zastavili tri osnovna vprašanja, da smo izvedeli naslednje informacij:

  • kateri predmet poučuje intervjuvanec,
  • koliko let že poučuje,
  • koliko let že uporablja e-redovalnico in e-dnevnik.

V priponki najdete zapiske od intervjuja: zapiski od intervjuja

V priponki najdete analizo intervjuja: analiza1

Sprememba, ki sva jo storile tekom pisanja seminarske naloge je bila samo, da sva zamenjali polstrukturiran intervju v nestrukturiran pripovedni intervju, saj sva šele tekom intervjuja ugotovili, da nisva zastavljali poduprašanj in da je intervjuvanec pripovedoval sam o naši tematiki.

(Skupno 42 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost